Začarana šuma izrasla u Stonu (Dubrovačko – neretvanska županija) 7. studenog 2017. godine
Predstava "Šumastikus" i radionica nastavno na predstavu, izvedene su u Stonu, 7. studenog 2017. godine, u Osnovnoj školi Ston. Sudjelovalo je 64 učenika, od prvog do četvrtog razreda. Programu je prisustvovalo sedam učiteljica, pedagoginja, časna sestra te ravnatelj škole Mirko Mamić. Komunikacija sa školom protekla je bez problema a ravnatelj Mirko Mamić je bio izuzetno susretljiv te su učiteljice bile izrazito zadovoljne i sretne zbog toga što je projekt došao u njihovu školu budući da dobar dio učenika dolazi iz obitelji gdje su roditelji sa niskom razinom obrazovanja i nisu u mogućnosti djeci približiti kulturne sadržaje.
Predstava "Šumastikus", izvedena od strane Sanje Milardović, Petre Cvirne i Nađe Josimović, interaktivnog je karaktera, uključuje publiku te konstantno izlazi van takozvanog "četvrtog zida" u kazalištu i time se vrlo jednostavno adaptira na različite prostore kao što su školske dvorane a specijalno i dvorišta škola. Predstava uključuje elemente plesa i pokreta u paraleli sa elementima lektirnih naslova- Šuma Striborova i Petar Pan, te se kroz edukativni element preživljavanja dvoje protagonista u prirodi bavi prijateljstvom kao momentom glavnog dijaloškog okvira predstave.
Djeca su izrazito toplo i srdačno primila predstavu i sa izrazitom pažnjom i zanimanjem ju otpratila a zatim koncentrirano sudjelovala u radionici. Povratne informacije učiteljica su se također odnosile na činjenicu da su inače izrazito razigrani učenici mirno i sa zanimanjem pratili predstavu. Pedagoški kadar je izrazio želju za ponovnim dolaskom naše umjetničke organizacije i sličnih sadržaja.
Predstava "Šumastikus", izvedena od strane Sanje Milardović, Petre Cvirne i Nađe Josimović, interaktivnog je karaktera, uključuje publiku te konstantno izlazi van takozvanog "četvrtog zida" u kazalištu i time se vrlo jednostavno adaptira na različite prostore kao što su školske dvorane a specijalno i dvorišta škola. Predstava uključuje elemente plesa i pokreta u paraleli sa elementima lektirnih naslova- Šuma Striborova i Petar Pan, te se kroz edukativni element preživljavanja dvoje protagonista u prirodi bavi prijateljstvom kao momentom glavnog dijaloškog okvira predstave.
Djeca su izrazito toplo i srdačno primila predstavu i sa izrazitom pažnjom i zanimanjem ju otpratila a zatim koncentrirano sudjelovala u radionici. Povratne informacije učiteljica su se također odnosile na činjenicu da su inače izrazito razigrani učenici mirno i sa zanimanjem pratili predstavu. Pedagoški kadar je izrazio želju za ponovnim dolaskom naše umjetničke organizacije i sličnih sadržaja.