Priča o prijateljstvu u Maloj Subotici (Međimurska županija) 8. prosinca 2017. godine

U Osnovnoj školi Tomaša Goričanca u Maloj Subotici održana je izvedba predstave Ja pa ti pa mi: epizoda Stranci za 40 polaznika 2. razreda i njihove učiteljice Ninu Cmrečak i Ljiljanu Rinkovec. Nakon izvedbe predstave održana je glazbeno-plesna radionica sa 25 djece.  Izvedbi je prisustvovala i školska pedagoginja Erminija Bektešević.

Ja pa ti pa mi je serija interaktivnih, interdisciplinarnih scenskih događanja za djecu predškolskog i ranijeg osnovnoškolskog uzrasta nastala kao plod suradnje vizualne umjetnice Tonke Maleković, glazbenice Lane Juranić i plesne umjetnice Zrinke Šimičić Mihanović. Ovaj projekt pokrenut je s ciljem istraživanja novih oblika učenja o umjetnosti i kroz umjetnost te širenja interesa za suvremene umjetničke izraze kod mlađe populacije. Naglasak je, od samog početka, na interdisciplinarnom pristupu, improvizaciji i poticanju aktivnog sudjelovanja polaznika/gledatelja u kreativnom procesu.
Prva epizoda ove serije Ja pa ti pa mi nazvana Stranci poziva na (raz)govor o samoći i prijateljstvu, komunikaciji i nesporazumima, o suživotu kroz prihvaćanje drugog i drugačijeg, uviđanju svojih i tuđih vrlina te bogatstva koje svatko od nas donosi zajednici sa svime što jest i s umijećima koje posjeduje.  
Učenici su izvedbu gledali s puno interesa i koncentracije. Nakon izvedbe održan je kratki razgovor s gledateljima tijekom kojeg su izvođačice predstavile svoje profesije, a djeca su iznijela svoje dojmove i postavljala pitanja. Nakon toga održana je radionica na kojoj su polaznici imali priliku pobliže upoznati medije glazbe i plesa.

Kroz jednostavne vježbe i zadatke, djeca su osvještavala svoje tijelo poput instrumenta kojim možemo izraziti najrazličitije osjećaje i misli te su, uz pomoć Lane Juranić,  imala priliku svirati balafon. Osim upoznavanja s različitim izvedbenim medijima, cilj radionice bio je i potaknuti međusobno slušanje i zajedničko stvaranje kroz glazbu i pokret. Lijepo je bilo svjedočiti pažnji s kojom su djeca pratila izvedbu u kojoj nema riječi niti glazbe iz zvučnika te radoznalost i spremnost na sudjelovanje, kako u izvedbi tako i u radionici nakon nje.