Uspavanka za Bellu u Tordincima (Vukovarsko-srijemska županija) 16. studenog 2017. godine
Predstava Uspavanka za Bellu (priča o psima) i radionica Teatar sjena u izvedbi Katarine Arbanas, Filipa Eldan i Nikše Eldan posjetili su Osnovno školu Tordinci 16. studenog 2017. godine. Na programu je sudjelovalo 60 učenika od 1. do 4. razreda, odgojno-obrazovni djelatnici i ravnatelj škole Antun Maletić.
Prije predstave glumci Katarina Arbanas, Filip Eldan i Nikša Eldan pozdravili su učenike u ime Ministarstva kulture i programa Ruksak (pun) kulture, porazgovarali su s njima kratko o njihovim ranijim iskustvima s lutkarskim kazalištem, te ih pozvali da iza predstave sudjeluju u radionici.
Učenici su bili angažirani i sudjelovali su u predstavi, bodreći izvođače svojim smijehom i pljeskom koji su se učestao redali za vrijeme izvedbe. Nakon predstave krenulo se s radionicom. Najprije su Katarina Arbanas, Filip Eldan i Nikša Eldan porazgovarali s učenicima o dojmovima s predstave, a zatim su učenicima opisani i objašnjeni osnovni principi rada s teatrom sjena.
Koristeći tijekom radionice siluete djeca su kroz igru učila o igri svijetla i sjene te efektima koji se događaju prilikom udaljavanjem i približavanjem izvora svijetla od objekta. Osobito im se svidjela mogućnost uvećavanja i smanjivanja životinjskih likova poput lava i miša te trenutak kada miš svojom veličinom nadvisi lava.
Cjelokupni program uspio je kod učenika potaknuti kreativnost, te je dao još malo materijala njihovoj, već i onako vrlo aktivnoj, mašti.
Prije predstave glumci Katarina Arbanas, Filip Eldan i Nikša Eldan pozdravili su učenike u ime Ministarstva kulture i programa Ruksak (pun) kulture, porazgovarali su s njima kratko o njihovim ranijim iskustvima s lutkarskim kazalištem, te ih pozvali da iza predstave sudjeluju u radionici.
Učenici su bili angažirani i sudjelovali su u predstavi, bodreći izvođače svojim smijehom i pljeskom koji su se učestao redali za vrijeme izvedbe. Nakon predstave krenulo se s radionicom. Najprije su Katarina Arbanas, Filip Eldan i Nikša Eldan porazgovarali s učenicima o dojmovima s predstave, a zatim su učenicima opisani i objašnjeni osnovni principi rada s teatrom sjena.
Koristeći tijekom radionice siluete djeca su kroz igru učila o igri svijetla i sjene te efektima koji se događaju prilikom udaljavanjem i približavanjem izvora svijetla od objekta. Osobito im se svidjela mogućnost uvećavanja i smanjivanja životinjskih likova poput lava i miša te trenutak kada miš svojom veličinom nadvisi lava.
Cjelokupni program uspio je kod učenika potaknuti kreativnost, te je dao još malo materijala njihovoj, već i onako vrlo aktivnoj, mašti.