Lošinjski muzej doputovao u Veprinac (Primorsko – goranska županija) 7. prosinca 2017. godine
U malom mjestu Veprincu u sklopu projekta Ruksak (pun) kulture – kultura i umjetnost u vrtiću i školi 7. prosinca 2017. godine održao se edukativno-kreativni program Lošinjskog muzeja pod nazivom „Tko se boji muzeja još? – putujuća otočka škrinjica“ koji je posjetio Područnu školu Veprinac i Osnovnu školu Rikard Katalinić Jeretov Opatija. Kustosice Martinela Dragičević i Marijana Dlačić održale su radionicu s 23 učenika od 1. do 3. razreda te s tri učiteljice Sanja Albaneže, Tatjana Bonazza-Čekada i Ljiljana Božičević.
U razgovoru s učenicima predstavljeni su umjetnički, povijesni, etnografski i arheološki sadržaji jednog zavičajnog muzeja kao i replike pojedinih muzejskih predmeta koje su učenici mogli uzeti u ruke. Uslijedila je likovna radionica definiranja i interpretiranja reprodukcija portreta i (auto)portreta iz fundusa Lošinjskog muzeja kao jednog od najznačajnijih motiva u povijesti umjetnosti. Učenici su temperama slikali dodijeljene im portrete koji su u muzejskim zbirkama izvedeni različitim tehnikama. Riječ je o građi iz fundusa Palače Fritzi, Arheološke zbirke Osor i Muzejsko-galerijskog prostora Kule u Velom Lošinju.
Kreativnim procesom radioničkog učenja kod djece je potaknuto individualno vizualno percipiranje uz izražajne, stvaralačke sposobnosti u suradničkim odnosima s ostalim polaznicima. Ljubazni domaćini u ovoj kreativnoj školi i zainteresirani učenici, koji su pokazali odlično prethodno znanje, uživali su u stvaralačkim trenutcima provedenim na radionici. Lijepo bi bilo da učenici i obrazovni djelatnici jednom prilikom posjete Lošinj i dožive sve ono o čemu je bilo riječi na ovom programu.
U razgovoru s učenicima predstavljeni su umjetnički, povijesni, etnografski i arheološki sadržaji jednog zavičajnog muzeja kao i replike pojedinih muzejskih predmeta koje su učenici mogli uzeti u ruke. Uslijedila je likovna radionica definiranja i interpretiranja reprodukcija portreta i (auto)portreta iz fundusa Lošinjskog muzeja kao jednog od najznačajnijih motiva u povijesti umjetnosti. Učenici su temperama slikali dodijeljene im portrete koji su u muzejskim zbirkama izvedeni različitim tehnikama. Riječ je o građi iz fundusa Palače Fritzi, Arheološke zbirke Osor i Muzejsko-galerijskog prostora Kule u Velom Lošinju.
Kreativnim procesom radioničkog učenja kod djece je potaknuto individualno vizualno percipiranje uz izražajne, stvaralačke sposobnosti u suradničkim odnosima s ostalim polaznicima. Ljubazni domaćini u ovoj kreativnoj školi i zainteresirani učenici, koji su pokazali odlično prethodno znanje, uživali su u stvaralačkim trenutcima provedenim na radionici. Lijepo bi bilo da učenici i obrazovni djelatnici jednom prilikom posjete Lošinj i dožive sve ono o čemu je bilo riječi na ovom programu.