Tri sestre posjetile Vukovar (Vukovarsko-srijemska županija) 1. prosinca 2017. godine
Predstava Tri sestre redateljice Natalije Manojlović i dramaturginje Ivane Đule održana je u Tehničkoj školi Nikole Tesle u Vukovaru, 1. prosinca 2017. godine. Predstavu koja je bazirana na istoimenoj drami A.P. Čehova izvele su plesačice suvremenog plesa Ivana Pavlović, Martina Tomić i Petra Chelfi, a nastala je u produkciji teatra &TD u Zagrebu.
Predstava je bila lišena dramskog teksta te je on translatiran u neverbalni izvedbeni kod. Karakterna obilježja triju sestara kao i atmosfera cijelog dramskog djela izgrađeni su isključivo jezikom pokreta izvođačica. Predstavu je odgledalo 52 učenika i odgojno-obrazovni djelatnici: Lilijana Radobujac, Dinka Lazić, Tanja Stakić, Irina Marić, Milena Roknić, Zoran Konjević, Miroslav Karan, Jasmina Šahović i ravnatelj Đorđe Lukić.
Nakon predstave izvođačice su izvele radionicu u kojoj su sudjelovali polaznici školske dramske skupine. Kroz razgovor se pokušalo približiti učenicima što je to suvremeni ples, kako nastaje predstava i kako se ples i pokret mogu koristiti u kreativnom procesu. Pisanjem na papiriće potaknulo ih se da izraze svoje osobno iskustvo predstavom (što su vidjeli, što ih se dojmilo, što im je bilo novo i sl.). Zatim se s učenicima prolazilo kroz vježbe, igre i zadatke koje su izvođačice koristile u stvaranju predstave, a koje su im omogućile osvještavanje vlastitog tijela i njegovog pokreta te aktivaciju neverbalnog koda izražavanja.
Predstava je bila lišena dramskog teksta te je on translatiran u neverbalni izvedbeni kod. Karakterna obilježja triju sestara kao i atmosfera cijelog dramskog djela izgrađeni su isključivo jezikom pokreta izvođačica. Predstavu je odgledalo 52 učenika i odgojno-obrazovni djelatnici: Lilijana Radobujac, Dinka Lazić, Tanja Stakić, Irina Marić, Milena Roknić, Zoran Konjević, Miroslav Karan, Jasmina Šahović i ravnatelj Đorđe Lukić.
Nakon predstave izvođačice su izvele radionicu u kojoj su sudjelovali polaznici školske dramske skupine. Kroz razgovor se pokušalo približiti učenicima što je to suvremeni ples, kako nastaje predstava i kako se ples i pokret mogu koristiti u kreativnom procesu. Pisanjem na papiriće potaknulo ih se da izraze svoje osobno iskustvo predstavom (što su vidjeli, što ih se dojmilo, što im je bilo novo i sl.). Zatim se s učenicima prolazilo kroz vježbe, igre i zadatke koje su izvođačice koristile u stvaranju predstave, a koje su im omogućile osvještavanje vlastitog tijela i njegovog pokreta te aktivaciju neverbalnog koda izražavanja.