Didaktičke igračke u Ozlju (Karlovačka županija) 4. prosinca 2017. godine
Program Igrom do znanja održan je u Ozlju, 4. prosinca 2017. godine, u Dječjem vrtiću Zvončić. Sudjelovalo je 27-ero djece od 5 i 6 godina iz skupine Ježići te odgojiteljice Željka Bujan Belavić i Đurđica Rožić i ravnateljica Vesna Novosel.
Uz pomoć didaktičkih igrački Arheološkoga muzeja Zadar program Igrom do znanja kroz igraonicu približava kulturne spomenike, povijest i muzejsku djelatnost djeci različitih uzrasta. Igračke su namijenjene održavanju pedagoških igraonica u Arheološkom muzeju Zadar ali i za gostujuće igraonice u vrtićima i školama. Uz pomoć 2D i 3D igrački potiče se razvoj intelektualnih i motoričkih sposobnosti. Unutrašnjost slagalice podsjeća na apstraktne oblike, a njihovim slaganjem dobiva se osjećaj gradnje (zidanja) gdje svaki sastavljeni dio slagalice zadaje sljedeći unaprijed zadani oblik. Autor igračaka je muzejski tehničar Frane Šunić.
Sva djeca koja su sudjelovala na radionici te se igrala s igračkama bila su zainteresirana, strpljiva i neopterećena. Osobito je bila primjetna želja za zajedničkim radom u rješavanju zadataka koje je postavio voditelj programa. Po završetku programa djeca su svoje igračke pokazala drugim grupama te su raspravljali o načinima kako su ih stvarala i gradila.
Uz pomoć didaktičkih igrački Arheološkoga muzeja Zadar program Igrom do znanja kroz igraonicu približava kulturne spomenike, povijest i muzejsku djelatnost djeci različitih uzrasta. Igračke su namijenjene održavanju pedagoških igraonica u Arheološkom muzeju Zadar ali i za gostujuće igraonice u vrtićima i školama. Uz pomoć 2D i 3D igrački potiče se razvoj intelektualnih i motoričkih sposobnosti. Unutrašnjost slagalice podsjeća na apstraktne oblike, a njihovim slaganjem dobiva se osjećaj gradnje (zidanja) gdje svaki sastavljeni dio slagalice zadaje sljedeći unaprijed zadani oblik. Autor igračaka je muzejski tehničar Frane Šunić.
Sva djeca koja su sudjelovala na radionici te se igrala s igračkama bila su zainteresirana, strpljiva i neopterećena. Osobito je bila primjetna želja za zajedničkim radom u rješavanju zadataka koje je postavio voditelj programa. Po završetku programa djeca su svoje igračke pokazala drugim grupama te su raspravljali o načinima kako su ih stvarala i gradila.