U posjet dućanu s psićem Viljom u Čakovcu (18. travnja 2018. godine)
Kruna Tarle i Morana Dolenc posjetile su s kazališnom predstavom „Išo Viljo u dućan“ Dječji vrtić „Cvrčak” u Čakovcu, odnosno područno odjeljenje „Stonoga”, u mjestu Novo Selo Rok, od Čakovca udaljeno oko 15 km. Predstava i radionica održane su u Društvenom domu u neposrednoj blizini vrtića. Predstavi je prisustvovalo 107 djece u dobi od 3 do 7 godina i odgojno-obrazovni djelatnici Jagoda Srša, Maja Kozjak Hladki, Smiljana Nedeljkov, Saša Sanjković, Melita Fureli, Barica Batinčić, Silvana Ivačić, Irena Gašpar, Sanja Vincetić, pedagoginja Gordana Patarčec, Antonija Bedić i Damira Marcinjaš, asistentice djeci s teškoćama u razvoju.
Djeca su s velikim interesom pratila pustolovine glavnog protagonista u predstavi – psića Vilje te su po završetku predstave iskazala želju da upoznaju psića – lutku i da saznaju više informacija o njegovim avanturama.
Uslijedilo je višestruko zajedničko fotografiranje u dvorani, a naknadno se manja grupa djece koja je sudjelovala u radionici nakon predstave s voditeljicama programa fotografirala na ulazu u vrtić.
Na radionici je sudjelovalo 20 djece predškolske vrtićke grupe, u dobi od 6 do 7 godina te su uz djecu bila prisutna 2 odgojno-obrazovna djelatnika: Silvana Ivančić i Maja Kozjak Hlatki. Radionica "Pusti me, mogu ja to sam /sama" opravdala je svoj naziv, jer djeci razvija samopouzdanje i samostalnost u izvršavanju svakodnevnih radnji te ih motivira da naučeno koriste svakodnevno. Uz razgovor, radionica djeci nudi i mogućnost da kroz oblikovanje kućica od kartona prikažu mjesto u kojem žive. S veseljem i zanimanjem svi su oblikovali zadane objekte - kuće u kojima žive, pa i značajne zgrade u svom okružju, školu, vrtić, crkvu, trgovinu... stvarajući tako zajedničku maketu svog zavičaja.
Djelatnici dječjeg vrtića pokazali su zanimanje za nove metode koje smo im prezentirali i odlučili da i sami nastave raditi s djecom u takvoj vrlo primjerenoj tehnici, koja dovodi do brzih rezultata i stvara ugodno radno okruženje u kojem djeca osjećaju slobodu izražavajući se na individualni način.