Čarolija čipke u Ogulinu (9. svibnja 2018. godine)
9. svibnja 2018. Martina Ipša, Anđelina Tkalčević i Hrvoje Svaty, studenti Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci, s asistenticom Ninom Licul, voditeljicom radionice „Čarolija čipke“ posjetili su Osnovnu školu Ivane Brlić Mažuranić u Ogulinu u Karlovačkoj županiji. U radionici su sudjelovale profesorice Adriana Vukelja, profesorica Likovne kulture i Nataša Možgan, profesorica Hrvatskog jezika, koje su se i same okušale u monotipiji.
Prvi puta se 20 učenika od 5. do 8. razreda susrelo s grafičkom tehnikom monotipije. Učenici su upoznati sa različitim načinima izrade čipke kao dijela hrvatske kulturne baštine čipkarstva, koja se tradicionalno radi na Pagu, Hvaru i u Lepoglavi. Bogate i precizne uzorke učenici su prema svojim idejnim crtežima prenosili na matricu - foliju, a zatim otiskivali. Monotipiju su izveli na dva načina, uočavajući različite mogućnosti i jednostavnost izvedbe ove tehnike. Učenike se dojmila čarolija grafičkih znakova nastala na njihovim otiscima, čiji izgled do samog kraja postupka nisu mogli predvidjeti.
Radovi su izloženi na panoima učionice i gotovo je ponestalo mjesta zbog brojnosti nastalih otisaka.





Prvi puta se 20 učenika od 5. do 8. razreda susrelo s grafičkom tehnikom monotipije. Učenici su upoznati sa različitim načinima izrade čipke kao dijela hrvatske kulturne baštine čipkarstva, koja se tradicionalno radi na Pagu, Hvaru i u Lepoglavi. Bogate i precizne uzorke učenici su prema svojim idejnim crtežima prenosili na matricu - foliju, a zatim otiskivali. Monotipiju su izveli na dva načina, uočavajući različite mogućnosti i jednostavnost izvedbe ove tehnike. Učenike se dojmila čarolija grafičkih znakova nastala na njihovim otiscima, čiji izgled do samog kraja postupka nisu mogli predvidjeti.
Radovi su izloženi na panoima učionice i gotovo je ponestalo mjesta zbog brojnosti nastalih otisaka.