Ninin svijet mjehurića u Orahovici (18. svibnja 2018.)
U Osnovnoj školi Ivane B. Mažuranić u Orahovici 18. svibnja 2018 godine gostovale su Lana Bonacci i Jelena Hadži-Manev s predstavom Ninin svijet mjehurića i radionicom U zdravom tijelu - zdrav duh. Izvedbu predstave pogledalo je 106 učenika od 7 do 8 godina u pratnji učiteljica Nikoline Dundović, Josipe Buljan, Ružice Sertić, Damira Čelant i Marine Benović. Predstavu je gledalo i nekoliko učenika s posebnim potrebama.
Program je osmišljen kako bi se djeci približila važnost brige o zdravlju, higijeni i potreba za sportom. Glavna protagonistica predstave, djevojčica Nina, svijet oko sebe promatra kroz mjehuriće sapunice te priča priču o pravilnoj prehrani, ljubavi prema sportu i važnosti brige o svom zdravlju. Učenici su zainteresirano pratili izvedbu predstave te su na radionici pokazali svoju kreativnosti i zaigranost.
Radionica nakon predstave usmjerena je na interakciju svih sudionika kroz različite igrice i kvizove znanja u kojima se dodatno uči o važnosti pravilne prehrane i zdravlju ali i o cjelokupnom procesu stvaranja kazališne predstave. Učenici su aktivno sudjelovali i veselili se grupnom radu. Učiteljice su aktivno sudjelovale u radu tijekom radionica što je dodatno potaknulo ugodnu i radnu atmosferu.



Program je osmišljen kako bi se djeci približila važnost brige o zdravlju, higijeni i potreba za sportom. Glavna protagonistica predstave, djevojčica Nina, svijet oko sebe promatra kroz mjehuriće sapunice te priča priču o pravilnoj prehrani, ljubavi prema sportu i važnosti brige o svom zdravlju. Učenici su zainteresirano pratili izvedbu predstave te su na radionici pokazali svoju kreativnosti i zaigranost.
Radionica nakon predstave usmjerena je na interakciju svih sudionika kroz različite igrice i kvizove znanja u kojima se dodatno uči o važnosti pravilne prehrane i zdravlju ali i o cjelokupnom procesu stvaranja kazališne predstave. Učenici su aktivno sudjelovali i veselili se grupnom radu. Učiteljice su aktivno sudjelovale u radu tijekom radionica što je dodatno potaknulo ugodnu i radnu atmosferu.