Korak ka plesu u Šibeniku (7. svibnja 2018. godine)
Program "Korak ka plesu" održan je 7. 5. 2018. godine u Gimnaziji Antuna Vrančića u Šibeniku. Program su realizirale autorice Ana Kreitmeyer i Zrinka Užbinec, članice kolektiva BADco. iz Zagreba, a sudjelovalo je 24 učenika 3. i 4. razreda srednje škole i jedna nastavnica.
Program je realiziran u tri dijela s predavanjem o suvremenom plesu i značaju suvremenog plesa kao umjetničkog izričaja, izvedbom plesne predstave "Točka sabiranja" i radionicom temeljenom na koreografskim strategijama iz predstave.
Prvim se dijelom, predavanjem, učenicima nastojalo približiti pojam i značaj suvremenog plesa te razgovorom o predstavi približiti iskustvo gledanja plesne predstave. Predstava je bila ispraćena velikim pljeskom te su se kroz zajednički razgovor nakon predstave iskazale pozitivne reakcije učenica na izvedbu. Radionički dio bio ključan za dublje razumijevanje samog umjetničkog rada. Kako je predstava o komunikaciji između dva tijela, kao i o komunikaciji u plesu i o plesu, u radionici su se koristila različita sredstva kako bi se učenicima približila ista tema. Kroz radionicu se također nastojalo sagledavati temu predstave, i to kroz vježbe i zadatke koje su angažirale polaznike u praktično iskustvo, istovremeno osvještavajući pitanje dijaloga kao komunikacijskog formata.
Ruksak (pun) kulture je prvi program koji dovodi suvremene plesne produkcije u sredine gdje te umjetnosti nema, s ciljem razvijanja senzibilitet djece i mladih za kazališnu i plesnu umjetnost.
Program je realiziran u tri dijela s predavanjem o suvremenom plesu i značaju suvremenog plesa kao umjetničkog izričaja, izvedbom plesne predstave "Točka sabiranja" i radionicom temeljenom na koreografskim strategijama iz predstave.
Prvim se dijelom, predavanjem, učenicima nastojalo približiti pojam i značaj suvremenog plesa te razgovorom o predstavi približiti iskustvo gledanja plesne predstave. Predstava je bila ispraćena velikim pljeskom te su se kroz zajednički razgovor nakon predstave iskazale pozitivne reakcije učenica na izvedbu. Radionički dio bio ključan za dublje razumijevanje samog umjetničkog rada. Kako je predstava o komunikaciji između dva tijela, kao i o komunikaciji u plesu i o plesu, u radionici su se koristila različita sredstva kako bi se učenicima približila ista tema. Kroz radionicu se također nastojalo sagledavati temu predstave, i to kroz vježbe i zadatke koje su angažirale polaznike u praktično iskustvo, istovremeno osvještavajući pitanje dijaloga kao komunikacijskog formata.
Ruksak (pun) kulture je prvi program koji dovodi suvremene plesne produkcije u sredine gdje te umjetnosti nema, s ciljem razvijanja senzibilitet djece i mladih za kazališnu i plesnu umjetnost.