Psić Viljo posjetio djecu na Hvaru (16. travnja 2018. godine)
U sklopu programa Ruksak (pun) kulture kazališna predstava „Išo Viljo u dućan“ posjetila je Dječji vrtić Vanđela Božitković na otoku Hvaru. Predstavi je prisustvovalo 103 djece u dobi od 3 do 7 godina, odgojno-obrazovni djelatnici Doris Bašić, Branka Kustica, Jelena Buljubašić, Ivona Jezičić, Katarina Buratović, Marija Zagorac, Tina Božiković, Martina Buzolić Vinka Karković (odgajatelji) te pedagoginja Veronika Puljić i logoped Lukrecija Lovrinčevič.
Pokazan je veliki interes za predstavu te su voditeljice programa Kruna Tarle i Morana Dolenc ograničile broj sudionika kako bi se ostvarila što bolja komunikacija s djecom. Djeca su od prve minute predstave živo reagirala i sudjelovala brojnim komentarima, smijehom i veseljem. Jednom riječju, bilo je pravo zadovoljstvo igrati i promatrati djecu koja su na kraju cjelokupnog programa zahvalila voditeljicama na predstavi.
Na kraju predstave djeca su se „upoznala“ s glavnim protagonistima psićem (lutkom) Viljom te su živahno ispitivala voditeljice Krunu Tarle i Moranu Dolenc o svijetu lutkarskog kazališta. Posebno oduševljenje kod djece bilo je vidljivo kada su vrativši se u svoje prostorije samostalno „odigrala " predstavu, samo što je glavni junak, Viljo, bio pas dalmatiner. Uslijedilo je višestruko zajedničko fotografiranje na ulazu u školu s lutkaricom Moranom Dolenc.
Nakon predstave održana je radionica na kojoj je sudjelovalo 25 djece predškolske vrtićke grupe, u dobi od 6 do 7 godina, 5 odgojno-obrazovnih djelatnika: Marina Buzolić, Katarina Burasović i Marija Zagorec (odgajatelji) te pedagoginja i logoped.
Na radionici naziva "Pusti me, mogu ja to sam /sama“ s djecom se razgovaralo o samopouzdanju i samostalnosti u izvršavanju svakodnevnih radnji, u skladu sa sadržajem predstave. Djeca su izrađivala kućice od kartona kako bi prikazala područje u kojem žive. S veseljem i zanimanjem sva su djeca sudjelovala i oblikovala zadane objekte, zapravo kuće u kojima žive, pa i značajne zgrade u svom okružju, školu, vrtić, crkvu, trgovinu... stvarajući tako zajedničku maketu svog zavičaja i s velikim zanimanjem izvršavali svaku fazu rada.
Odgajateljice su pokazale veliku motivaciju i maksimalno su se angažirale u svim fazama rada, te zainteresirale za daljnje mogućnosti diseminacije sadržaja.
Radionica je pokazala kako se uspješno mogu integrirati umjetničko i odgojno, jer se djecu upućuje na svijest o vrednotama zavičaja, na njegovanje odgovornog odnosa prema okolišu, uče o pravilnom ponašanju u prometu i slično, i to sve putem kreativnih, samostalnih radova djece.