Sedmi kontinent i projekcija filma „UVIJEK SVOJA“ u Gradcu (15. svibnja 2018.)
Projekcija filma održana je u Osnovnoj školi Gradac, 15. svibnja 2018. godine. Nakon interaktivnog desetominutnog uvodnika koji je proveo voditelj, filmski kritičar Nino Kovačić, počela je, za 42 djece od 5. do 8. razreda, projekcija filma.
Učenici su zainteresirano pratili projekciju filma koji im nije tematski blizak te koji je filmski i kulturno neobičan s obzirom na filmove koje su navikli gledati (holivudska produkcija). Nakon projekcije su upoznali filmskog kritičara Silvestra Miletu, čija je specijalnost europski igrani film, a s kojim su 20 minuta interaktivno razgovarali o njegovom zanimanju i iskustvu, te su učenici postavljali pitanja.
Nakon toga krenuo je drugi dio programa, analiza filma s voditeljem, filmskim pedagogom i kritičarom Ninom Kovačićem. Na radionici je sudjelovao 25 učenika iz 7. i 8.razreda. Analiza je izvedena prema unaprijed pripremljenom obrazovnom materijalu uvažavajući interese i reakcije učenika. Tijekom radionice služili smo se fotografijama i video isječcima iz filma. Najviše se razgovaralo o različitim prikazima stvarnosti i umjetničkom izražavanju kroz film, problemu identiteta povezanog s osobinama glavne junakinje, kao i o pojedinim tehničkim detaljima, poput filmskih planova, te korištenja glazbe i zvuka u filmu. Početnom i usputnom razmjenom dojmova o filmovima, usvajajući filmski jezik, potaknuta je argumentirana rasprava o filmu u koju su bili uključeni svi učenici.
Učenici su zainteresirano pratili projekciju filma koji im nije tematski blizak te koji je filmski i kulturno neobičan s obzirom na filmove koje su navikli gledati (holivudska produkcija). Nakon projekcije su upoznali filmskog kritičara Silvestra Miletu, čija je specijalnost europski igrani film, a s kojim su 20 minuta interaktivno razgovarali o njegovom zanimanju i iskustvu, te su učenici postavljali pitanja.
Nakon toga krenuo je drugi dio programa, analiza filma s voditeljem, filmskim pedagogom i kritičarom Ninom Kovačićem. Na radionici je sudjelovao 25 učenika iz 7. i 8.razreda. Analiza je izvedena prema unaprijed pripremljenom obrazovnom materijalu uvažavajući interese i reakcije učenika. Tijekom radionice služili smo se fotografijama i video isječcima iz filma. Najviše se razgovaralo o različitim prikazima stvarnosti i umjetničkom izražavanju kroz film, problemu identiteta povezanog s osobinama glavne junakinje, kao i o pojedinim tehničkim detaljima, poput filmskih planova, te korištenja glazbe i zvuka u filmu. Početnom i usputnom razmjenom dojmova o filmovima, usvajajući filmski jezik, potaknuta je argumentirana rasprava o filmu u koju su bili uključeni svi učenici.