Putujuća škrinjica u Zadru (14. svibnja 2018. godine)
U sklopu „Ruksaka (punog) kulture – kultura i umjetnost u vrtiću i školi“ 14. svibnja 2018. godine u Područnoj školi Bokanjac pri Osnovnoj školi Bartula Kašića u Zadru održao se edukativno-kreativni program Lošinjskog muzeja pod nazivom „Tko se boji muzeja još? – putujuća otočka škrinjica“. Kustosice Martinela Dragičević i Marijana Dlačić održale su radionicu s 32 učenika 3. i 4. razreda. Na radionici je sudjelovao učitelj Dinko Marin i sedam učiteljica.
Martinela Dragičević i Marijana Dlačić predstavile su učenicima, uz pomoć interaktivne PowerPoint prezentacije, Lošinjski muzej na tri lokacije i njegove zbirke, te ih naučile čime se bave muzejski stručnjaci, posebice kustosi. U razgovoru s učenicima predstavljeni su umjetnički, povijesni, etnografski i arheološki sadržaji jednog zavičajnog muzeja kao i replike pojedinih muzejskih predmeta koje su učenici mogli uzeti u ruke.
Uslijedila je likovna radionica definiranja i interpretiranja reprodukcija portreta i (auto)portreta iz fundusa Lošinjskog muzeja kao jednog od najznačajnijih motiva u povijesti umjetnosti. Učenici su temperama slikali dodijeljene im portrete koji su u muzejskim zbirkama izvedeni različitim tehnikama. Učenici su bili aktivni, zainteresirani, mnogo su toga naučili u ugodnoj atmosferi njihove male škole. Svi sudionici su na zabavan način učili, uživali i dogovorili neki novi, budući susret na Lošinju.




Martinela Dragičević i Marijana Dlačić predstavile su učenicima, uz pomoć interaktivne PowerPoint prezentacije, Lošinjski muzej na tri lokacije i njegove zbirke, te ih naučile čime se bave muzejski stručnjaci, posebice kustosi. U razgovoru s učenicima predstavljeni su umjetnički, povijesni, etnografski i arheološki sadržaji jednog zavičajnog muzeja kao i replike pojedinih muzejskih predmeta koje su učenici mogli uzeti u ruke.
Uslijedila je likovna radionica definiranja i interpretiranja reprodukcija portreta i (auto)portreta iz fundusa Lošinjskog muzeja kao jednog od najznačajnijih motiva u povijesti umjetnosti. Učenici su temperama slikali dodijeljene im portrete koji su u muzejskim zbirkama izvedeni različitim tehnikama. Učenici su bili aktivni, zainteresirani, mnogo su toga naučili u ugodnoj atmosferi njihove male škole. Svi sudionici su na zabavan način učili, uživali i dogovorili neki novi, budući susret na Lošinju.