Sedmi kontinent i projekcija filma „PHANTOM BOY“ u Tučepima (16. svibnja 2018.)
Projekcija filma održana je u Osnovnoj školi Tučepi 16. svibnja 2018. godine. Nakon interaktivnog desetominutnog uvodnika koji je proveo voditelj, filmski kritičar Nino Kovačić, počela je projekcija filma za 64 djece od 5. do 7. razreda.
Učenici su zainteresirano gledali animirani film čija je posebnost naglašena upotrebom prepoznatljivih filmskih žanrova (krimić, romantični film, komedija, drama), paralelnih narativnih linija, humorom i dirljivom pričom o mašti kao sredstvu borbe s bolešću. Također, on je neobičan s obzirom na holivudsku produkciju koju su učenici navikli gledati.
Nakon projekcije učenici su upoznali filmskog animatora Veljka Popovića, s kojim su 20 minuta razgovarali o njegovom zanimanju i iskustvu.
Drugi dio programa bio je posvećen analizi filma s voditeljem, filmskim pedagogom i kritičarom Ninom Kovačićem. Na radionici je sudjelovao manji broj djece iz 6. razreda, njih 20. Analiza je izvedena prema unaprijed pripremljenom obrazovnom materijalu, uvažavajući interese i reakcije učenika. Tijekom radionice voditelji su se služili fotografijama i video isječcima iz filma. Najviše se razgovaralo o mogućnostima mašte i umjetničkom izražavanju kroz animirani film, filmskim žanrovima, samoj priči i likovima te problemima glavnog junaka.
Početnom i usputnom razmjenom dojmova o filmovima, usvajajući filmski jezik, voditelj je potaknuo argumentiranu raspravu o filmu u koju su se uključili svi učenici. Filmsko iskustvo nadopunjeno razgovorom s gostom filmašem, nesvjesno je dovelo do usvajanja znanja i spontanog ovladavanja filmskim jezikom.
Učenici su zainteresirano gledali animirani film čija je posebnost naglašena upotrebom prepoznatljivih filmskih žanrova (krimić, romantični film, komedija, drama), paralelnih narativnih linija, humorom i dirljivom pričom o mašti kao sredstvu borbe s bolešću. Također, on je neobičan s obzirom na holivudsku produkciju koju su učenici navikli gledati.
Nakon projekcije učenici su upoznali filmskog animatora Veljka Popovića, s kojim su 20 minuta razgovarali o njegovom zanimanju i iskustvu.
Drugi dio programa bio je posvećen analizi filma s voditeljem, filmskim pedagogom i kritičarom Ninom Kovačićem. Na radionici je sudjelovao manji broj djece iz 6. razreda, njih 20. Analiza je izvedena prema unaprijed pripremljenom obrazovnom materijalu, uvažavajući interese i reakcije učenika. Tijekom radionice voditelji su se služili fotografijama i video isječcima iz filma. Najviše se razgovaralo o mogućnostima mašte i umjetničkom izražavanju kroz animirani film, filmskim žanrovima, samoj priči i likovima te problemima glavnog junaka.
Početnom i usputnom razmjenom dojmova o filmovima, usvajajući filmski jezik, voditelj je potaknuo argumentiranu raspravu o filmu u koju su se uključili svi učenici. Filmsko iskustvo nadopunjeno razgovorom s gostom filmašem, nesvjesno je dovelo do usvajanja znanja i spontanog ovladavanja filmskim jezikom.