Kreativno prostorno crtanje u Čemincu (18. travnja 2018.)
Program „Kreativno prostorno crtanje održan je u Osnovnoj školi Čeminac, a vodila ga je doc. dr. sc. Ines Matijević Cakić, profesorica na Umjetničkoj akademiji u Osijeku s odsjeka za likovnu umjetnost, te osoba zadužena za komunikaciju i koordinaciju knjižničarka Marijana Kuna. Na radionici je sudjelovalo 20 učenika.
Učenicima je predstavljeno Ministarstvo kulture i program Ruksak pun kulture, podijeljeni su bedževi i predstavljen je plakat programa. Potom je voditeljica učenicima predstavila studijske programe Likovna kultura na Umjetničkoj akademiji i studijski program Arhitektura i urbanizam na Građevinskom fakultetu u Osijeku. S učenicama se razgovaralo i raspravljalo o pojmu kultura. Učenici su se potom individualno predstavili. Svatko je rekao koju srednju školu planira upisati, a neki i fakultet. Kroz razgovor ih se pokušalo motivirati na promišljanje o područjima likovnog oblikovanja i vrstama umjetnosti (ples, kiparstvo, film, arhitektura, slikarstvo, fotografija). Učenici su se upoznali sa zvanjima i zanimanjima arhitekt, dipl. inženjer građevinarstva, građevinar. Upoznali su se s time što je arhitektura, tlocrt grada, urbanizam. Predstavljen je rad Austrijskog arhitekta Hundertwassera. Potom su predstavljene vrste masa u plastičnom oblikovanju i pojam prostornog crteža.
Učenicima je demonstriran način rada sa žicom, čekićem i kliještima te im je podijeljen materijal za rad.
Nakon toga im je predstavljen zadatak: prostorna crtačka kompoziciju, odnosno prostorni crtež po zamišljanju novog urbanističkog plana njihovog rodnog mjesta. Trebalo je riješiti i ritam i kontrast unutar zadane kompozicije.
Cilj radionice je bio izraziti motiv prema likovnim problemima, grupnim radom, u paru, a koji će rezultirati zajedničkim stvaralaštvom, jednim velikim likovnim radom cijele radne skupine.
Nakon radionice održano je vrednovanje učeničkih radova. Svaka grupa učenika donijela je svoj rad koji su svi zajedno kombinirali u veliku zajedničku kompoziciju koja čini mjesto.
Radionica je uspješno realizirana. Učenici su aktivno sudjelovali u realizaciji zadatka. Kroz vrednovanje je vidljivo da su učenici postigli cilj radionice te usvojili sve likovne probleme i pojmove. Učenici su napravili zajedničku izložbu uz izrazito zadovoljstvo postignutim radom.
Učenicima je predstavljeno Ministarstvo kulture i program Ruksak pun kulture, podijeljeni su bedževi i predstavljen je plakat programa. Potom je voditeljica učenicima predstavila studijske programe Likovna kultura na Umjetničkoj akademiji i studijski program Arhitektura i urbanizam na Građevinskom fakultetu u Osijeku. S učenicama se razgovaralo i raspravljalo o pojmu kultura. Učenici su se potom individualno predstavili. Svatko je rekao koju srednju školu planira upisati, a neki i fakultet. Kroz razgovor ih se pokušalo motivirati na promišljanje o područjima likovnog oblikovanja i vrstama umjetnosti (ples, kiparstvo, film, arhitektura, slikarstvo, fotografija). Učenici su se upoznali sa zvanjima i zanimanjima arhitekt, dipl. inženjer građevinarstva, građevinar. Upoznali su se s time što je arhitektura, tlocrt grada, urbanizam. Predstavljen je rad Austrijskog arhitekta Hundertwassera. Potom su predstavljene vrste masa u plastičnom oblikovanju i pojam prostornog crteža.
Učenicima je demonstriran način rada sa žicom, čekićem i kliještima te im je podijeljen materijal za rad.
Nakon toga im je predstavljen zadatak: prostorna crtačka kompoziciju, odnosno prostorni crtež po zamišljanju novog urbanističkog plana njihovog rodnog mjesta. Trebalo je riješiti i ritam i kontrast unutar zadane kompozicije.
Cilj radionice je bio izraziti motiv prema likovnim problemima, grupnim radom, u paru, a koji će rezultirati zajedničkim stvaralaštvom, jednim velikim likovnim radom cijele radne skupine.
Nakon radionice održano je vrednovanje učeničkih radova. Svaka grupa učenika donijela je svoj rad koji su svi zajedno kombinirali u veliku zajedničku kompoziciju koja čini mjesto.
Radionica je uspješno realizirana. Učenici su aktivno sudjelovali u realizaciji zadatka. Kroz vrednovanje je vidljivo da su učenici postigli cilj radionice te usvojili sve likovne probleme i pojmove. Učenici su napravili zajedničku izložbu uz izrazito zadovoljstvo postignutim radom.