Igrom do znanja u Šibeniku (23. travnja 2018. godine)
23. travnja 2018. godine održana je radionica Igrom do znanja u Katoličkoj osnovnoj školi u Šibeniku. Radionica pod vodstvom Jelene Vekić Bašić okupila je 38 učenika trećeg razreda.
U radionici Arheološkoga muzeja Zadar izrađene su dvodimenzionalne i trodimenzionalne slagalice od prirodnih materijala. Osmislio ih je i realizirao Frane Šunića i kroz svaku novu igraonicu, iznova zažive u rukama djece. Cilj je radionice da se uz pomoć umanjenih modela crkvi i reljefa koje čuva Arheološki muzej Zadar približi kulturna baština najmlađim uzrastima.
U Katoličkoj osnovnoj školi Šibenik učenici su učili kroz igru i druženje. Nakon što je trideset i osam trećaša, raspoređenih u manje grupe, dobilo zadatak da sastave igračku koja je pred njima krenulo je svojevrsno natjecanje u tome tko će prvi složiti igračku, a zatim i odgonetnuti što je složeno. Naravno, nakon što bi složili jednu željeli su složiti još jednu, pa još jednu, dok svi ne sastave po nekoliko različitih. Nakon što su sve igračke sastavljene pokazalo se da one imaju svoj prepoznatljiv oblik, da su neke slične, da imaju ime i svoju prošlost. Učenici su učili o zadarskim i ninskim spomenicima, njihovoj važnosti za hrvatsku povijest, njihovim tajnama. Na kraju radionice učenici su voditelje radionice učili što se od znamenitih spomenika može pronaći u njihovom kraju. U tome su im pomagale učiteljice Jelena Floigl i Antonia Malenica dok je Marina Klarić sve vrijedno bilježila fotoaparatom.
Program je pratila i ravnateljice Katoličke osnovne škole Šibenik, časna sestra Mandica Starčević.
U radionici Arheološkoga muzeja Zadar izrađene su dvodimenzionalne i trodimenzionalne slagalice od prirodnih materijala. Osmislio ih je i realizirao Frane Šunića i kroz svaku novu igraonicu, iznova zažive u rukama djece. Cilj je radionice da se uz pomoć umanjenih modela crkvi i reljefa koje čuva Arheološki muzej Zadar približi kulturna baština najmlađim uzrastima.
U Katoličkoj osnovnoj školi Šibenik učenici su učili kroz igru i druženje. Nakon što je trideset i osam trećaša, raspoređenih u manje grupe, dobilo zadatak da sastave igračku koja je pred njima krenulo je svojevrsno natjecanje u tome tko će prvi složiti igračku, a zatim i odgonetnuti što je složeno. Naravno, nakon što bi složili jednu željeli su složiti još jednu, pa još jednu, dok svi ne sastave po nekoliko različitih. Nakon što su sve igračke sastavljene pokazalo se da one imaju svoj prepoznatljiv oblik, da su neke slične, da imaju ime i svoju prošlost. Učenici su učili o zadarskim i ninskim spomenicima, njihovoj važnosti za hrvatsku povijest, njihovim tajnama. Na kraju radionice učenici su voditelje radionice učili što se od znamenitih spomenika može pronaći u njihovom kraju. U tome su im pomagale učiteljice Jelena Floigl i Antonia Malenica dok je Marina Klarić sve vrijedno bilježila fotoaparatom.
Program je pratila i ravnateljice Katoličke osnovne škole Šibenik, časna sestra Mandica Starčević.