Rasplesane igračke u Lokvama (25. svibnja 2018. godine)
25. svibnja 2018. godine održana je plesna predstava Nepospremljene igračke za predškolsku odgojnu skupinu i prvi razred u Osnovnoj školi Rudolfa Strohala u Lokvama. Predstavu je gledalo šesnaestero predškolaraca i četiri učenice prvog razreda u pratnji odgajateljica Rajane Maras.
Plesačice Marija Lučić, Tea Vlahović, Jelena Guštin, Klara Lovrečki i Stošija Zrinski svojim su plesom dočarale doživljaje nepospremljenih i zanemarenih igračaka koje neuredna djevojčica odbacuje nakon igre. Pozivajući djecu i u suradnji s njima, plesačice uspiju uvjeriti djevojčicu o važnosti brige o vlastitim stvarima. Tijekom četrdesetak minuta djeca prate doživljaje brojnih igračaka (mačaka, vlakića, cvjetića, kauboja, lutke na koncu, klaunova, skakača iz kutije, čistača, nindže) s kojima se djevojčica igra i pritom ih razbacuje. Djeca su s velikom pažnjom pratila predstavu i uživjela se u priču. S velikim entuzijazmom su pomogli plesačicama da poduče djevojčicu urednosti.
Takvo ozračje nastavilo se i u radionicama koje su osmislile Jasna Čižmek Tarbuk i Franica Grbić i u kojima su sudjelovala sva djeca.
Na plesnoj radionici, koju je vodila Jelena Guštin, djeca su na primjeru koreografije vlakića iz predstave upoznala osnovne koreografske principe. Svoje znanje isprobala su dajući ideje za novu koreografiju slonića i drugih životinja. Radionica je trajala 45 minuta, a nakon toga su svi sudjelovali na likovnoj radionici
Kroz razgovor o igračkama u predstavi voditeljica likovne radionice Franica Grbić uvela je djecu u svijet likovnih kreacija. Kombinirajući tehnike crtanja i kolažiranja djeca su izrađivala i popunjavala ormar za igračke od papira. Osim likova iz predstave bili su potaknuti da dodaju svoje najdraže igračke. Radovi su ostali izloženi u vrtiću s mogućnošću da ih dopune nakon drugih uobičajenih aktivnosti, te potom odnesu svojim kućama što ih je jako veselilo.
Plesačice Marija Lučić, Tea Vlahović, Jelena Guštin, Klara Lovrečki i Stošija Zrinski svojim su plesom dočarale doživljaje nepospremljenih i zanemarenih igračaka koje neuredna djevojčica odbacuje nakon igre. Pozivajući djecu i u suradnji s njima, plesačice uspiju uvjeriti djevojčicu o važnosti brige o vlastitim stvarima. Tijekom četrdesetak minuta djeca prate doživljaje brojnih igračaka (mačaka, vlakića, cvjetića, kauboja, lutke na koncu, klaunova, skakača iz kutije, čistača, nindže) s kojima se djevojčica igra i pritom ih razbacuje. Djeca su s velikom pažnjom pratila predstavu i uživjela se u priču. S velikim entuzijazmom su pomogli plesačicama da poduče djevojčicu urednosti.
Takvo ozračje nastavilo se i u radionicama koje su osmislile Jasna Čižmek Tarbuk i Franica Grbić i u kojima su sudjelovala sva djeca.
Na plesnoj radionici, koju je vodila Jelena Guštin, djeca su na primjeru koreografije vlakića iz predstave upoznala osnovne koreografske principe. Svoje znanje isprobala su dajući ideje za novu koreografiju slonića i drugih životinja. Radionica je trajala 45 minuta, a nakon toga su svi sudjelovali na likovnoj radionici
Kroz razgovor o igračkama u predstavi voditeljica likovne radionice Franica Grbić uvela je djecu u svijet likovnih kreacija. Kombinirajući tehnike crtanja i kolažiranja djeca su izrađivala i popunjavala ormar za igračke od papira. Osim likova iz predstave bili su potaknuti da dodaju svoje najdraže igračke. Radovi su ostali izloženi u vrtiću s mogućnošću da ih dopune nakon drugih uobičajenih aktivnosti, te potom odnesu svojim kućama što ih je jako veselilo.