Pusti da te ritam nosi u Kaštel Starom (25. svibnja 2018. godine)
U Osnovnoj školi prof. Filipa Lukasa u Kaštel Starom održana je, 25. svibnja 2018., radionica profesionalnog glazbenika Branka Trajkova Izgradnja zajednice ritmom, zvukom i tišinom. Na radionici je sudjelovalo 30 učenika 6., 7. i 8. razreda te 10 učitelja i stručnih suradnika: Finka Ivanović (pedagogica), Dijana Mikelić (psihologica), Suzana Bralić (učiteljica), Nives Vilić (vjeroučiteljica), Ana Vukadin (učiteljica), Dragana Kasalo (učiteljica), Melita Grgantov (učiteljica), Matija Čagalj (logoped), Matea Ivić (pedagoginja –pripravnik) i Sanja Kuliš (pedagoginja –pripravnik).
Na samom početku druženja Branko Trajkov ispričao je zanimljivosti o povezanosti glazbe, čovjeka i svijeta koji nas okružuje. Potom je uslijedio praktični dio – stvaranje ritma pokretima tijela, a zatim i uz pomoć instrumenata, bubnjeva iz različitih dijelova svijeta. Nakon radionice nitko nije uspio skriti osmijeh zadovoljstva, a atmosfera je bila i više nego pozitivna.
Učenica Laura Šućur iz 8.a opisala je atmosferu na radionici.
Pusti da te ritam nosi...
Sjeli smo na stolce poredane u krug i začuđeno pogledavali na hrpu bubnjeva naslaganih u sredini. Pogledi su letjeli svuda, prema školskim kolegama, učiteljima i glazbeniku zanimljiva izgleda, prema instrumentima pomalo nalik na vaze.
Nakon što smo se smjestili, voditelj radionice, gospodin Branko, počeo nam je govoriti o načinu na koji on doživljava glazbu što me zaintrigiralo i navelo da počnem razmišljati „izvan kutije“. Njegov govor nas je sve oduševio pa nismo bili ni svjesni što slijedi. Kada je gospodin Branko u ruke uzeo instrumente i počeo svirati, emocije su se kretale od zaprepaštenja i čuđenja do sreće i užitka. Tada je došao red na nas. Brzo smo zgrabili instrumente i s njima u naručju nezgrapno docupkali natrag na svoja mjesta. Priznajem, sviranje je u početku bilo pomalo teško i zbunjujuće, ali kada smo, nakon nekog vremena, naučili slušati jedni druge, postalo je lako. Shvatili smo da je ključ u opuštenosti i čišćenju uma. Treba se samo prepustiti glazbi i pustiti da te ritam nosi. Do kraja radionice, naše se besmisleno lupanje pretvorilo u skladan ritam.
Ova radionica je bila uistinu predivno i poučno iskustvo koje bih bez razmišljanja preporučila svima.
Ako budeš u prilici bubnjati, ne razmišljaj, samo pusti neka te glazba nosi.
Na samom početku druženja Branko Trajkov ispričao je zanimljivosti o povezanosti glazbe, čovjeka i svijeta koji nas okružuje. Potom je uslijedio praktični dio – stvaranje ritma pokretima tijela, a zatim i uz pomoć instrumenata, bubnjeva iz različitih dijelova svijeta. Nakon radionice nitko nije uspio skriti osmijeh zadovoljstva, a atmosfera je bila i više nego pozitivna.
Učenica Laura Šućur iz 8.a opisala je atmosferu na radionici.
Pusti da te ritam nosi...
Sjeli smo na stolce poredane u krug i začuđeno pogledavali na hrpu bubnjeva naslaganih u sredini. Pogledi su letjeli svuda, prema školskim kolegama, učiteljima i glazbeniku zanimljiva izgleda, prema instrumentima pomalo nalik na vaze.
Nakon što smo se smjestili, voditelj radionice, gospodin Branko, počeo nam je govoriti o načinu na koji on doživljava glazbu što me zaintrigiralo i navelo da počnem razmišljati „izvan kutije“. Njegov govor nas je sve oduševio pa nismo bili ni svjesni što slijedi. Kada je gospodin Branko u ruke uzeo instrumente i počeo svirati, emocije su se kretale od zaprepaštenja i čuđenja do sreće i užitka. Tada je došao red na nas. Brzo smo zgrabili instrumente i s njima u naručju nezgrapno docupkali natrag na svoja mjesta. Priznajem, sviranje je u početku bilo pomalo teško i zbunjujuće, ali kada smo, nakon nekog vremena, naučili slušati jedni druge, postalo je lako. Shvatili smo da je ključ u opuštenosti i čišćenju uma. Treba se samo prepustiti glazbi i pustiti da te ritam nosi. Do kraja radionice, naše se besmisleno lupanje pretvorilo u skladan ritam.
Ova radionica je bila uistinu predivno i poučno iskustvo koje bih bez razmišljanja preporučila svima.
Ako budeš u prilici bubnjati, ne razmišljaj, samo pusti neka te glazba nosi.