Plesom do sklada u Imotskom (3. svibnja 2018.)
Studio za suvremeni ples je, u sklopu programa Ruksak (pun) kulture, gostovao 3. svibnja 2018. godine u Imotskom u Osnovnoj školi Stjepan Radić. Programu su prisustvovali i učenici iz Osnovne škole Imotski, Područne školue Vinjani Donji i Područne škole Kamenmost. Predstavu Ritam tam – bajka o ritmu i radionicu Ritam tam – putovanje kroz tijelo vodili su članovi Studija za suvremeni ples i umjetnička voditeljica Bosiljka Vujović Mažuran. Predstavu je gledalo 200 učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole i učiteljice Jana Glibota, Anita Meter, Marijana Vidak, Antonija Milas, Dragica Čelan, Jadranka Terić, Željko Kukavica, Jelena Vujčić, Branka Lončar, Sandra Đapić, Maja Šimić, Katarin Šušnjar, Anđelka Znaor te knjižičarka Marijana Jelinić Pezo i ravnatelj Marko Mendeš.
Radionicu je pohađalo 35 učenika i 4 učiteljice.
Reakcije djece na predstavu su bile fantastične, a naročito im se svidjela interaktivnost predstave, koju su sa velikim zanimanjem pratili do kraja. Odlično su reagirali i zajedno s izvođačima podržavali radnju predstave. Po završetku predstave snažnim pljeskom nagradili su izvođače. Nakon predstave izvođači su razgovarali s djecom i opet se potvrdila njihova znatiželja, iskrenost i otvorenost, kao i velika zainteresiranost za pokret i ples, ali i glumu i glazbu. Učitelji su također bili jako zadovoljni i već su počeli pripremati tematske satove na redovitoj nastavi, izrazivši želju da im plesni program opet dođe.
Želja i potreba djece za kretanjem i plesanjem bila je jako izražena, tako da su izvrsno tjelesno reagirali na zadatke u radionici. S izvođačima su gradili svjetove i krajolike kroz koje glavni junak putuje, pa su tako i njihove psiho-fizičke reakcije bile slobodnije, opuštenije i kreativnije. Djeca su nudila vrlo inspirativna rješenja, što je i cilj radionice - potaći i ohrabriti vlastitu kreaciju.
Radionicu je pohađalo 35 učenika i 4 učiteljice.
Reakcije djece na predstavu su bile fantastične, a naročito im se svidjela interaktivnost predstave, koju su sa velikim zanimanjem pratili do kraja. Odlično su reagirali i zajedno s izvođačima podržavali radnju predstave. Po završetku predstave snažnim pljeskom nagradili su izvođače. Nakon predstave izvođači su razgovarali s djecom i opet se potvrdila njihova znatiželja, iskrenost i otvorenost, kao i velika zainteresiranost za pokret i ples, ali i glumu i glazbu. Učitelji su također bili jako zadovoljni i već su počeli pripremati tematske satove na redovitoj nastavi, izrazivši želju da im plesni program opet dođe.
Želja i potreba djece za kretanjem i plesanjem bila je jako izražena, tako da su izvrsno tjelesno reagirali na zadatke u radionici. S izvođačima su gradili svjetove i krajolike kroz koje glavni junak putuje, pa su tako i njihove psiho-fizičke reakcije bile slobodnije, opuštenije i kreativnije. Djeca su nudila vrlo inspirativna rješenja, što je i cilj radionice - potaći i ohrabriti vlastitu kreaciju.