Kreativno pisanje zaokupilo učenike u Gornjim Poljicama (9. svibnja 2018.)
Književna radionica Sva lica jednog pisca održana je pod vodstvom književnice Ane Đokić u prostoru učionice Osnovne škole Gornja Poljica, 9. svibnja 2018. godine. Radionici je prisustvovao devetnaest učenika, odnosno svi učenici sedmih i osmih razreda. Radionici je na vlastitu inicijativu prisustvovala i jedna učenica petog razreda koja se bavi pisanjem i sudjeluje na literarnim natječajima.
Atmosfera na radionici je bila iznimno kreativna i radna. Kolači na stolu, sokovi, mogućnost da mogu otići na WC ne pitajući nikoga za dopuštenje, učinili su da se svi učenici opuste i krenu pisati. Tema je bila ZAKLJUČAN U ZAHODU. Spominjanje „zahoda“ kao književne teme izazvalo je s jedne strane smijeh, s druge strane opustilo je učenike koji ne vole pisati („pisat ću o štakorima i žoharima u zahodu, mogu li?“ oduševljeno je pitao jedan od „prisilnih“ polaznika radionice), dok je kod učenika koji su navikli na pisanje sastavaka imao za cilj da ih „izbaci“ iz uobičajenog pristupa temama koje dobivaju u školi. Svi učenici pokazali su iznimnu volju za rad i ono što je jako zanimljivo jest da su vrlo koncentrirano slušali i komentirali radove svojih prijatelja.
Opisujući dojmove radionice, učenici su komentirali kako im je bilo zanimljivo i kako su naučili nešto novo. Učenici koji ne vole pisati bili su iznenađeni vlastitim radovima i izjavili su kako im je bilo „baš zabavno“ i da bi „tako moglo češće“, dok je učiteljica hrvatskog jezika Mira Pranjić pohvalila neuobičajenu temu koja je zaintrigirala učenike da sastavak pišu iz jedne neuobičajene, svježe perspektive. Knjižničarka Ivana Pavić je sakupila sve radove kako bi ih izložila u školi.
Atmosfera na radionici je bila iznimno kreativna i radna. Kolači na stolu, sokovi, mogućnost da mogu otići na WC ne pitajući nikoga za dopuštenje, učinili su da se svi učenici opuste i krenu pisati. Tema je bila ZAKLJUČAN U ZAHODU. Spominjanje „zahoda“ kao književne teme izazvalo je s jedne strane smijeh, s druge strane opustilo je učenike koji ne vole pisati („pisat ću o štakorima i žoharima u zahodu, mogu li?“ oduševljeno je pitao jedan od „prisilnih“ polaznika radionice), dok je kod učenika koji su navikli na pisanje sastavaka imao za cilj da ih „izbaci“ iz uobičajenog pristupa temama koje dobivaju u školi. Svi učenici pokazali su iznimnu volju za rad i ono što je jako zanimljivo jest da su vrlo koncentrirano slušali i komentirali radove svojih prijatelja.
Opisujući dojmove radionice, učenici su komentirali kako im je bilo zanimljivo i kako su naučili nešto novo. Učenici koji ne vole pisati bili su iznenađeni vlastitim radovima i izjavili su kako im je bilo „baš zabavno“ i da bi „tako moglo češće“, dok je učiteljica hrvatskog jezika Mira Pranjić pohvalila neuobičajenu temu koja je zaintrigirala učenike da sastavak pišu iz jedne neuobičajene, svježe perspektive. Knjižničarka Ivana Pavić je sakupila sve radove kako bi ih izložila u školi.