Junak Tam u posjetu Makarskoj (4. svibnja 2018.)
Studio za suvremeni ples je, u sklopu programa Ruksak (pun) kulture, gostovao 4. svibnja 2018. godine u Makarskoj u Osnovnoj školi Stjepan Ivičevića. Predstavu Ritam tam – bajka o ritmu i radionicu Ritam tam – putovanje kroz tijelo vodili su članovi Studija za suvremeni ples i umjetnička voditeljica Bosiljka Vujović Mažuran. Predstavu je gledalo 85 učenika od 1. do 4. razreda i učiteljice Željana Škegro, Marina Trutin, Katarina Birgmajer, Lara Kuluz, Branka Botica, Ana Pavlinović. Radionicu je pohađalo 35 učenika i 3 učitelja.
Učenici su vrlo pažljivo pratili predstavu što je pokazalo i njihovu zainteresiranost za ples, glazbu i glumu te su odlično reagirali i s velikom pažnjom pratili predstavu. Na samom početku bili su malo suzdržani, ali vrlo brzo su se opustili, te su i reakcije na radnju unutar predstave bile spontane i iskrene. Na kraju su ovacijama i velikim pljeskom ispratili izvođače. Uslijedio je razgovor s učenicima i učiteljima, dogodio se mali spontani „okrugli stol“.
Radionica je protekla vrlo inspirativno i kreativno. Na početku radionice učenici su bili malo zatvaraniji, no kroz zadatke koje su dobivali uspjeli su se opustiti i zajedno s izvođačima stvoriti ugodnu atmosferu. Na samom početku radionice zadaci su bili jednostavniji, ali kako radionica odmicala, zadaci su postali opsežniji i zahtjevniji. Učenici su vrlo fokusirano pratili upute, pa su tako i njihove reakcije bile slobodnije, opuštenije i kreativnije. Zajedno s plesačima i glumicom stvarali su svjetove u kojima naš Tam, junak iz predstave putuje. Posebno su uspješno odradili zadatke improvizacije i vrlo maštovito gradili zadatke koji su im postavljeni.
Učenici su vrlo pažljivo pratili predstavu što je pokazalo i njihovu zainteresiranost za ples, glazbu i glumu te su odlično reagirali i s velikom pažnjom pratili predstavu. Na samom početku bili su malo suzdržani, ali vrlo brzo su se opustili, te su i reakcije na radnju unutar predstave bile spontane i iskrene. Na kraju su ovacijama i velikim pljeskom ispratili izvođače. Uslijedio je razgovor s učenicima i učiteljima, dogodio se mali spontani „okrugli stol“.
Radionica je protekla vrlo inspirativno i kreativno. Na početku radionice učenici su bili malo zatvaraniji, no kroz zadatke koje su dobivali uspjeli su se opustiti i zajedno s izvođačima stvoriti ugodnu atmosferu. Na samom početku radionice zadaci su bili jednostavniji, ali kako radionica odmicala, zadaci su postali opsežniji i zahtjevniji. Učenici su vrlo fokusirano pratili upute, pa su tako i njihove reakcije bile slobodnije, opuštenije i kreativnije. Zajedno s plesačima i glumicom stvarali su svjetove u kojima naš Tam, junak iz predstave putuje. Posebno su uspješno odradili zadatke improvizacije i vrlo maštovito gradili zadatke koji su im postavljeni.