S psićem Viljom u dućan u Puntu na otoku Krku (23. listopad 2018.)
U sklopu programa Ruksak (pun) kulture kazališna predstava Išo Viljo u dućan posjetila je Dječji vrtić Lastavica i Dječji vrtić Svete Male Terezije na otoku Krku. Predstavi je prisustvovalo pedesetdevete djece u dobi od 3 do 6 godina i devete djece iz jaslica te odgajatelji Rozana Radolović i Josipa Žgombić i ravnateljica Renata Klepac iz Dječjeg vrtića Lastavica i časne sestre Andreja Petravić, Bernardina i odgojiteljica Narcisa Modrušan iz Dječjeg vrtića Svete Male Terezije.
Pokazan je veliki interes za predstavu, a djeca su od početka predstave živo reagirala i sudjelovala brojnim komentarima, smijehom i veseljem. Jednom riječju, bilo je pravo zadovoljstvo igrati i promatrati djecu koja su na kraju cjelokupnog programa zahvalila izvođačima na predstavi.
Na kraju predstave djeca su se „upoznala“ s glavnim protagonistom psićem (lutkom) Viljom te su živahno ispitivala izvođačice Krunu Tarle i Moranu Dolenc o svijetu lutkarskog kazališta. Posebno oduševljenje kod djece bilo je vidljivo kada su vrativši se u svoje prostorije samostalno „odigrala " predstavu, samo što je glavni junak, Viljo, bio pas dalmatiner. Uslijedilo je višestruko zajedničko fotografiranje na ulazu u školu s lutkaricom Moranom Dolenc.
Na radionici naziva Pusti me, mogu ja to sam /sama, s djecom se razgovaralo o samopouzdanju i samostalnosti u izvršavanju svakodnevnih radnji, u skladu sa sadržajem predstave. Djeca su izrađivala kućice od kartona kako bi prikazala područje u kojem žive. S veseljem i zanimanjem sva su djeca sudjelovala i oblikovala zadane objekte, zapravo kuće u kojima žive, pa i značajne zgrade u svom okružju, školu, vrtić, crkvu, trgovinu... stvarajući tako zajedničku maketu svog zavičaja i s velikim zanimanjem izvršavali svaku fazu rada.
Pedagoge su se tijekom radionice upoznali s novom tehnikom kaširanja gipsanim zavojima, postupkom koji omogućava neposredno bojenje objekata, tako da je rad moguće u jednom terminu potpuno završiti. Ova ih je nova tehnika zainteresirala, jer su izrazili želju da i dalje sami nastave s radom, a kako se radi o maketi zavičaja, neće im biti teško proširivati sadržaj i koristiti ga za poticanje zajedničke igre, komunikacije, likovnog i govornog izražavanja.
Pokazali su volju da demonstriranu tehnologiju koriste i za mnoge druge sadržaje. Time je ostvaren cilj diseminacije programa.
Pokazan je veliki interes za predstavu, a djeca su od početka predstave živo reagirala i sudjelovala brojnim komentarima, smijehom i veseljem. Jednom riječju, bilo je pravo zadovoljstvo igrati i promatrati djecu koja su na kraju cjelokupnog programa zahvalila izvođačima na predstavi.
Na kraju predstave djeca su se „upoznala“ s glavnim protagonistom psićem (lutkom) Viljom te su živahno ispitivala izvođačice Krunu Tarle i Moranu Dolenc o svijetu lutkarskog kazališta. Posebno oduševljenje kod djece bilo je vidljivo kada su vrativši se u svoje prostorije samostalno „odigrala " predstavu, samo što je glavni junak, Viljo, bio pas dalmatiner. Uslijedilo je višestruko zajedničko fotografiranje na ulazu u školu s lutkaricom Moranom Dolenc.
Na radionici naziva Pusti me, mogu ja to sam /sama, s djecom se razgovaralo o samopouzdanju i samostalnosti u izvršavanju svakodnevnih radnji, u skladu sa sadržajem predstave. Djeca su izrađivala kućice od kartona kako bi prikazala područje u kojem žive. S veseljem i zanimanjem sva su djeca sudjelovala i oblikovala zadane objekte, zapravo kuće u kojima žive, pa i značajne zgrade u svom okružju, školu, vrtić, crkvu, trgovinu... stvarajući tako zajedničku maketu svog zavičaja i s velikim zanimanjem izvršavali svaku fazu rada.
Pedagoge su se tijekom radionice upoznali s novom tehnikom kaširanja gipsanim zavojima, postupkom koji omogućava neposredno bojenje objekata, tako da je rad moguće u jednom terminu potpuno završiti. Ova ih je nova tehnika zainteresirala, jer su izrazili želju da i dalje sami nastave s radom, a kako se radi o maketi zavičaja, neće im biti teško proširivati sadržaj i koristiti ga za poticanje zajedničke igre, komunikacije, likovnog i govornog izražavanja.
Pokazali su volju da demonstriranu tehnologiju koriste i za mnoge druge sadržaje. Time je ostvaren cilj diseminacije programa.