Ruksak (pun) kulture proslavio je Dan srednjoškolaca u Čabru (17. studeni 2015.)
Na Dan srednjoškolaca Ruksak (pun) kulture gostovao je s dva programa u Srednjoj školi Vladimira Nazora u Čabru. Održani su programi Korak ka plesu Bezimenog autorskog društva BAD.co i Strip radionica Tihomira Tikulina.
Program Korak ka plesu održale su plesačice Ana Kreitmeyer i Zrinka Užbinec. Kroz uvodnu pripremu, izvedbu predstave i seriju zadataka, ideja je programa približiti pokret i ples učenicima srednjoškolskog uzrasta koristeći se istim sredstvima – plesnim pokretima. Nakon izvedene plesne predstave Točka sabiranja započela je radionica koja je otvorila pitanja komunikacije u plesu kroz sporazumijevanje i pregovaranje dviju plesačica o izvedenoj koreografiji. Izvedba je učenike postavila u klasičan odnos gledatelj – umjetničko djelo, a njezin je cilj bio da kroz analizu, osvrt i praktično iskustvo razvije vlastitu interpretaciju i kritičko mišljenje kod učenika u odnosu na suvremeni ples. Predstavu su gledali svi učenici škole, njih 52.
Na radionici izrade stripa Tihomira Tikulina učenici su čuli kratak uvod u "devetu umjetnost" te se i sami okušali u pričanju svojih priča kroz strip. Nakon upoznavanja s osnovnim definicijama i shvaćanjima stripa kao spoja književnog i likovnog djela, predstavljeni su najznačajniji strip crtači, naslovi te različitosti osnovnih svjetskih strip škola: američke, francuske (europske) i japanske. Nakon teorijskog uvoda u radionicu, učenici su započeli s izradom vlastitog stripa sa zadanom pričom. Promišljali su kompoziciju kadra i kompoziciju table u stripu te započeli crtati likove, njihove facijalne ekspresije, emocije, dizajnirali su okolicu, interijere i eksterijere, smisleno prikazivali scene u službi priče, stvarali ritam i vremenski protok u stripu.
Na programima su sudjelovali profesori Marica Keča, Radojka Blažević, Valentina Tomac, Melita Lichtenthal, Radoslav Keča, Danijela Peršić, Veronika Pochobradsky, Savo Ivković, Irena Kovač – Kvas te ravnatelj Kristijan Rajšel.






























Program Korak ka plesu održale su plesačice Ana Kreitmeyer i Zrinka Užbinec. Kroz uvodnu pripremu, izvedbu predstave i seriju zadataka, ideja je programa približiti pokret i ples učenicima srednjoškolskog uzrasta koristeći se istim sredstvima – plesnim pokretima. Nakon izvedene plesne predstave Točka sabiranja započela je radionica koja je otvorila pitanja komunikacije u plesu kroz sporazumijevanje i pregovaranje dviju plesačica o izvedenoj koreografiji. Izvedba je učenike postavila u klasičan odnos gledatelj – umjetničko djelo, a njezin je cilj bio da kroz analizu, osvrt i praktično iskustvo razvije vlastitu interpretaciju i kritičko mišljenje kod učenika u odnosu na suvremeni ples. Predstavu su gledali svi učenici škole, njih 52.
Na radionici izrade stripa Tihomira Tikulina učenici su čuli kratak uvod u "devetu umjetnost" te se i sami okušali u pričanju svojih priča kroz strip. Nakon upoznavanja s osnovnim definicijama i shvaćanjima stripa kao spoja književnog i likovnog djela, predstavljeni su najznačajniji strip crtači, naslovi te različitosti osnovnih svjetskih strip škola: američke, francuske (europske) i japanske. Nakon teorijskog uvoda u radionicu, učenici su započeli s izradom vlastitog stripa sa zadanom pričom. Promišljali su kompoziciju kadra i kompoziciju table u stripu te započeli crtati likove, njihove facijalne ekspresije, emocije, dizajnirali su okolicu, interijere i eksterijere, smisleno prikazivali scene u službi priče, stvarali ritam i vremenski protok u stripu.
Na programima su sudjelovali profesori Marica Keča, Radojka Blažević, Valentina Tomac, Melita Lichtenthal, Radoslav Keča, Danijela Peršić, Veronika Pochobradsky, Savo Ivković, Irena Kovač – Kvas te ravnatelj Kristijan Rajšel.