Natječaj za zasnivanje radnog odnosa - Hrvatski restauratorski zavod
Temeljem članka 9. Uredbe o spajanju javnih ustanova restauratorske djelatnosti („Narodne novine“ broj: 2/97, 119/01 i 72/14) i članaka 8. i 22. Statuta Hrvatskog restauratorskog zavoda, ravnateljica Hrvatskog restauratorskog zavoda raspisuje
1. VODITELJ ODSJEKA FINANCIJSKE OPERATIVE - jedan izvršitelj (m/ž) u Odsjeku financijske operative, Financijsko-računovodstveni odjel, Služba financijskih, općih pravnih i administrativnih poslova, rad na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom i probnim radom u trajanju od šest mjeseci, mjesto rada Zagreb
2. VIŠI STRUČNI SAVJETNIK ZA FINANCIJSKO-RAČUNOVODSTVENE POSLOVE – FINANCIJSKA KONTROLA I LIKVIDATURA DOKUMENATA - jedan izvršitelj (m/ž) u Odsjeku financijske operative, Financijsko-računovodstveni odjel, Služba financijskih, općih pravnih i administrativnih poslova, rad na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom i probnim radom u trajanju od šest mjeseci, mjesto rada Zagreb
3. KONZERVATOR ARHEOLOG - jedan izvršitelj (m/ž) u Odjelu za podvodnu arheologiju, Služba za arheološku baštinu, rad na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom i probnim radom u trajanju od šest mjeseci, mjesto rada Zagreb
UVJETI:
Za radno mjesto pod rednim brojem 1:
Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, odnosno s njim izjednačen studij, ekonomski smjer, najmanje 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, znanje rada na računalu u okviru poslova radnog mjesta (word, excel, Internet), izvrsno poznavanje računovodstveno-knjigovodstvenih propisa, vozačka dozvola „B“ kategorije.
Za radno mjesto pod rednim brojem 2:
Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, odnosno s njim izjednačeni studij, ekonomski ili drugi odgovarajući smjer, 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, znanje rada na računalu u okviru poslova radnog mjesta, znanje jednog stranog svjetskog jezika, vozačka dozvola „B“ kategorije.
Za radno mjesto pod rednim brojem 3:
Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, odnosno s njim izjednačeni studij, dipl. arheol., stručno zvanje konzervatora arheologa, znanje rada na računalu u okviru poslova radnog mjesta, potrebna ronilačka kvalifikacija R 3 po CMAS-u ili jednakovrijedna, znanje jednog stranog svjetskog jezika, vozačka dozvola „B“ kategorije.
UVJETI - profil izvršitelja:
Za radno mjesto pod rednim brojem 1 i 2:
Sistematičnost, organiziranost, pedantnost i savjesnost, izgrađen osjećaj odgovornosti, izgrađene radne navike, izražene komunikacijske sposobnosti, povišena tolerancija na stres, spremnost na suradnju, identifikacija s kolektivom.
Za radno mjesto pod rednim brojem 3:
Izgrađen osjećaj odgovornosti, sposobnost prezentacije, komunikacijske sposobnosti, spremnost na suradnju, organiziranost, pedantnost, savjesnost, izgrađene radne navike, interes za usavršavanje i prenošenje znanja, identifikacija s kolektivom.
Kratak opis poslova:
Za radno mjesto pod rednim brojem 1:
Praćenje realizacije poslova financijske operative i predlaganje mjera poboljšanja sustava unutarnjih kontrola, preuzimanje ulazne dokumentaciju za financijsko-računovodstveni odjel i klasificiranje knjigovodstvenih isprava od ostale poslovne dokumentacije. Knjigovodstvene isprave kontrolira s formalne, računske i suštinske strane. Suštinska kontrola ove razine podrazumijeva obavezu provjere je li dokument temeljem kojeg će biti izvršeno plaćanje valjano ovjeren i potpisan od strane nadležnih voditelja i ovlaštenih osoba koji svojim potpisima na likvidaturnom žigu jamče pravni temelj i visinu preuzete obveze te zakonito i namjensko trošenje sredstava. Praćenje izvršenja i usklađivanje izlaznih ugovora, komuniciranje i usklađivanje otvorenih stavki dobavljača. Kontrola ispravnosti terećenja radnog naloga /programa/ nosioca troška, te prilikom nabave imovine adekvatnost zaduženja rukovatelja imovinom. Temeljem obrađene i provjerene dokumentacije unošenje podataka u module transakcijskog sustava. Zaprimanje, obrada, čuvanje i prosljeđivanje na postupanje primljene i izdane vrijednosnice (mjenice; zadužnice, garancije i sl.), vođenje pomoćne evidencije primljenih i izdanih vrijednosnica i sve druge poslove sukladno internim aktima i uputama
Za radno mjesto pod rednim brojem 2:
Praćenje zakonske regulative u računovodstveno-knjigovodstvenom području, praćenje realizacije poslova financijske operative i predlaganje mjera poboljšanja sustava unutarnjih kontrola, preuzimanje ulazne dokumentaciju za financijsko-računovodstveni odjel i klasificiranje knjigovodstvenih isprava od ostale poslovne dokumentacije. Knjigovodstvene isprave kontrolira s formalne, računske i suštinske strane. Suštinska kontrola ove razine podrazumijeva obavezu provjere je li dokument temeljem kojeg će biti izvršeno plaćanje valjano ovjeren i potpisan od strane nadležnih voditelja i ovlaštenih osoba koji svojim potpisima na likvidaturnom žigu jamče pravni temelj i visinu preuzete obveze te zakonito i namjensko trošenje sredstava. Praćenje izvršenja i usklađivanja izlaznih ugovora, komuniciranje i usklađivanje otvorenih stavki dobavljača. Kontroliranje ispravnosti terećenja radnog naloga /programa/ nosioca troška, te prilikom nabave imovine adekvatnost zaduženja rukovatelja imovinom. Temeljem obrađene i provjerene dokumentacije upis podataka u module transakcijskog sustava. Zaprimanje, obrada i prosljeđivanje na postupanje primljene i izdane vrijednosnice (mjenice; zadužnice, garancije i sl.), vođenje pomoćne evidencije primljenih i izdanih vrijednosnica i obavljanje ostalih poslova sukladno internim aktima i uputama.
Za radno mjesto pod rednim brojem 3:
sudjelovanje i samostalno vođenje arheoloških istraživanja, izrađivanje terenske dokumentacije, izrađivanje arheološke dokumentacije, izrađivanje ponudbene dokumentacije za arheološka istraživanja (ponude, troškovnici i planovi radova), obrađivanje postojeće građe i publikacija, drugo prema potrebi.
Za radna mjesta pod rednim brojem 1 i 2 uz pisanu prijavu za natječaj kandidat treba priložiti životopis, a za dokazivanje uvjeta:
Za radno mjesto pod rednim brojem 3 uz pisanu prijavu za natječaj kandidat treba priložiti životopis, a za dokazivanje uvjeta:
Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, a prije izbora kandidati će predočiti izvornike.
Na natječaj se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi u muškom rodu koji se koriste u ovom natječaju uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju dostavlja dokumentaciju sukladno posebnim propisima.
Izabrani kandidati za radno mjesto pod rednim brojem 3 pozvat će se radi utvrđivanja zdravstvene sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta na obavljanje liječničkog pregleda. Neodazivanje na poziv smatra se odustajanjem od zasnivanja radnog odnosa, a u tom slučaju će se radni odnos zasnovati sa sljedećim najviše rangiranim kandidatom. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Hrvatski restauratorski zavod.
Obavještavaju se kandidati prijavljeni na natječaj da će Hrvatski restauratorski zavod prikupljati i obrađivati osobne podataka navedene u prijavi na natječaj i dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u svrhu odabira kandidata te u tu svrhu dostaviti obavijesti o rezultatima natječaja svim kandidatima koja uključuje ime i prezime odabranog kandidata i struku. Kandidat može u svakom trenutku bez obrazloženja zatražiti prestanak aktivnosti obrade svojih osobnih podataka, o čemu će mu Hrvatski restauratorski zavod izdati potvrdu. Prikupljeni osobni podaci obradit će se u skladu s važećim propisima (Općom uredbom o zaštiti podataka te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka NN (42/18)).
Natječaj za zasnivanje radnog odnosa objavit će se u Narodnim novinama, mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, mrežnoj stranici Ministarstva kulture RH i mrežnoj stranici Hrvatskog restauratorskog zavoda.
U pisanoj prijavi na javni natječaj potrebno je navesti osobne podatke: ime i prezime, datum rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, adresu elektroničke pošte, te naziv radnog mjesta na koje se kandidat prijavljuje.
Sve relevantne informacije vezane uz tijek natječaja objavit će se na mrežnoj stranici http://www.h-r-z.hr/index.php/zavod/natjeaji-za-radna-mjesta
S kandidatima prijavljenim na javni natječaj provest će se razgovor s kandidatima i/ili pisana provjera znanja bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se primaju. Za dokazivanje uvjeta „Profil izvršitelja“ moguće je psihologijsko testiranje.
Kandidati će o mjestu, vremenu i sadržaju provedbe razgovora s kandidatima/pisane provjere znanja biti obaviješteni na mrežnoj stranici http://www.h-r-z.hr/index.php/zavod/natjeaji-za-radna-mjesta pet dana prije održavanja.
Ako kandidat ne pristupi razgovoru s kandidatima/pisanoj provjeri znanja smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.
Prijave se podnose neposredno ili poštom na adresu Hrvatski restauratorski zavod, Nike Grškovića 23, Zagreb.
Za prijavu koja je na natječaj upućena kao preporučena pošiljka, dan koji je predana pošti smatra se danom predaje javnopravnom tijelu kojem je upućena.
Potpunom i pravodobnom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te je dostavljena na propisani način neposredno ili poštom s naznakom „NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO“ i nazivom radnog mjesta.
Ako se kandidat prijavljuje na više radnih mjesta dužan je slati odvojene prijave za svako radno mjesto.
Kandidat koji ne podnese pravovremenu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete natječaja, bit će o tome obaviješten te se više ne smatra kandidatom prijavljenim na natječaj.
Kandidati će na jednak način i u istom roku biti obaviješteni o rezultatima natječaja.
NATJEČAJ
za zasnivanje radnog odnosa
na sljedećim radnim mjestima:
za zasnivanje radnog odnosa
na sljedećim radnim mjestima:
1. VODITELJ ODSJEKA FINANCIJSKE OPERATIVE - jedan izvršitelj (m/ž) u Odsjeku financijske operative, Financijsko-računovodstveni odjel, Služba financijskih, općih pravnih i administrativnih poslova, rad na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom i probnim radom u trajanju od šest mjeseci, mjesto rada Zagreb
2. VIŠI STRUČNI SAVJETNIK ZA FINANCIJSKO-RAČUNOVODSTVENE POSLOVE – FINANCIJSKA KONTROLA I LIKVIDATURA DOKUMENATA - jedan izvršitelj (m/ž) u Odsjeku financijske operative, Financijsko-računovodstveni odjel, Služba financijskih, općih pravnih i administrativnih poslova, rad na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom i probnim radom u trajanju od šest mjeseci, mjesto rada Zagreb
3. KONZERVATOR ARHEOLOG - jedan izvršitelj (m/ž) u Odjelu za podvodnu arheologiju, Služba za arheološku baštinu, rad na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom i probnim radom u trajanju od šest mjeseci, mjesto rada Zagreb
UVJETI:
Za radno mjesto pod rednim brojem 1:
Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, odnosno s njim izjednačen studij, ekonomski smjer, najmanje 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, znanje rada na računalu u okviru poslova radnog mjesta (word, excel, Internet), izvrsno poznavanje računovodstveno-knjigovodstvenih propisa, vozačka dozvola „B“ kategorije.
Za radno mjesto pod rednim brojem 2:
Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, odnosno s njim izjednačeni studij, ekonomski ili drugi odgovarajući smjer, 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, znanje rada na računalu u okviru poslova radnog mjesta, znanje jednog stranog svjetskog jezika, vozačka dozvola „B“ kategorije.
Za radno mjesto pod rednim brojem 3:
Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, odnosno s njim izjednačeni studij, dipl. arheol., stručno zvanje konzervatora arheologa, znanje rada na računalu u okviru poslova radnog mjesta, potrebna ronilačka kvalifikacija R 3 po CMAS-u ili jednakovrijedna, znanje jednog stranog svjetskog jezika, vozačka dozvola „B“ kategorije.
UVJETI - profil izvršitelja:
Za radno mjesto pod rednim brojem 1 i 2:
Sistematičnost, organiziranost, pedantnost i savjesnost, izgrađen osjećaj odgovornosti, izgrađene radne navike, izražene komunikacijske sposobnosti, povišena tolerancija na stres, spremnost na suradnju, identifikacija s kolektivom.
Za radno mjesto pod rednim brojem 3:
Izgrađen osjećaj odgovornosti, sposobnost prezentacije, komunikacijske sposobnosti, spremnost na suradnju, organiziranost, pedantnost, savjesnost, izgrađene radne navike, interes za usavršavanje i prenošenje znanja, identifikacija s kolektivom.
Kratak opis poslova:
Za radno mjesto pod rednim brojem 1:
Praćenje realizacije poslova financijske operative i predlaganje mjera poboljšanja sustava unutarnjih kontrola, preuzimanje ulazne dokumentaciju za financijsko-računovodstveni odjel i klasificiranje knjigovodstvenih isprava od ostale poslovne dokumentacije. Knjigovodstvene isprave kontrolira s formalne, računske i suštinske strane. Suštinska kontrola ove razine podrazumijeva obavezu provjere je li dokument temeljem kojeg će biti izvršeno plaćanje valjano ovjeren i potpisan od strane nadležnih voditelja i ovlaštenih osoba koji svojim potpisima na likvidaturnom žigu jamče pravni temelj i visinu preuzete obveze te zakonito i namjensko trošenje sredstava. Praćenje izvršenja i usklađivanje izlaznih ugovora, komuniciranje i usklađivanje otvorenih stavki dobavljača. Kontrola ispravnosti terećenja radnog naloga /programa/ nosioca troška, te prilikom nabave imovine adekvatnost zaduženja rukovatelja imovinom. Temeljem obrađene i provjerene dokumentacije unošenje podataka u module transakcijskog sustava. Zaprimanje, obrada, čuvanje i prosljeđivanje na postupanje primljene i izdane vrijednosnice (mjenice; zadužnice, garancije i sl.), vođenje pomoćne evidencije primljenih i izdanih vrijednosnica i sve druge poslove sukladno internim aktima i uputama
Za radno mjesto pod rednim brojem 2:
Praćenje zakonske regulative u računovodstveno-knjigovodstvenom području, praćenje realizacije poslova financijske operative i predlaganje mjera poboljšanja sustava unutarnjih kontrola, preuzimanje ulazne dokumentaciju za financijsko-računovodstveni odjel i klasificiranje knjigovodstvenih isprava od ostale poslovne dokumentacije. Knjigovodstvene isprave kontrolira s formalne, računske i suštinske strane. Suštinska kontrola ove razine podrazumijeva obavezu provjere je li dokument temeljem kojeg će biti izvršeno plaćanje valjano ovjeren i potpisan od strane nadležnih voditelja i ovlaštenih osoba koji svojim potpisima na likvidaturnom žigu jamče pravni temelj i visinu preuzete obveze te zakonito i namjensko trošenje sredstava. Praćenje izvršenja i usklađivanja izlaznih ugovora, komuniciranje i usklađivanje otvorenih stavki dobavljača. Kontroliranje ispravnosti terećenja radnog naloga /programa/ nosioca troška, te prilikom nabave imovine adekvatnost zaduženja rukovatelja imovinom. Temeljem obrađene i provjerene dokumentacije upis podataka u module transakcijskog sustava. Zaprimanje, obrada i prosljeđivanje na postupanje primljene i izdane vrijednosnice (mjenice; zadužnice, garancije i sl.), vođenje pomoćne evidencije primljenih i izdanih vrijednosnica i obavljanje ostalih poslova sukladno internim aktima i uputama.
Za radno mjesto pod rednim brojem 3:
sudjelovanje i samostalno vođenje arheoloških istraživanja, izrađivanje terenske dokumentacije, izrađivanje arheološke dokumentacije, izrađivanje ponudbene dokumentacije za arheološka istraživanja (ponude, troškovnici i planovi radova), obrađivanje postojeće građe i publikacija, drugo prema potrebi.
Za radna mjesta pod rednim brojem 1 i 2 uz pisanu prijavu za natječaj kandidat treba priložiti životopis, a za dokazivanje uvjeta:
- državljanstva (preslika važeće osobne iskaznice ili putovnice ili vojne iskaznice ili domovnice)
- stečene stručne spreme (preslika diplome / potvrde o završenom studiju; strane diplome moraju biti nostrificirane u Republici Hrvatskoj)
- radnog iskustva - preslik elektroničkog zapisa ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje)
- radnog iskustva na odgovarajućim poslovima (potvrdu poslodavca, rješenje o rasporedu, ugovor o radu, pisanu izjavu, iz kojih je vidljivo na kojim je poslovima radio)
- posjedovanja vozačke dozvole (preslika vozačke dozvole)
Za radno mjesto pod rednim brojem 3 uz pisanu prijavu za natječaj kandidat treba priložiti životopis, a za dokazivanje uvjeta:
- državljanstva (preslika važeće osobne iskaznice ili putovnice ili vojne iskaznice ili domovnice)
- stečene stručne spreme (preslika diplome / potvrde o završenom studiju; strane diplome moraju biti nostrificirane u Republici Hrvatskoj)
- položenog stručnog ispita (preslika uvjerenja o položenom stručnom ispitu za temeljno stručno zvanje konzervator arheolog)
- posjedovanja vozačke dozvole (preslika vozačke dozvole)
- potrebne ronilačke kvalifikacije (preslika diplome R 3 po CMAS-u ili preslika drugog odgovarajućeg dokumenta jednakovrijedne ronilačke kvalifikacije )
Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, a prije izbora kandidati će predočiti izvornike.
Na natječaj se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi u muškom rodu koji se koriste u ovom natječaju uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju dostavlja dokumentaciju sukladno posebnim propisima.
- Za ostvarivanje prava sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz domovinskoga rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17), kandidat koji u trenutku podnošenja prijave ispunjava uvjete je dužan, uz prijavu na javni natječaj, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja RH:
- Za ostvarivanje prava sukladno Zakonu o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 13/03, 148/13), kandidat koji u trenutku podnošenja prijave ispunjava uvjete je dužan, uz prijavu na javni natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o priznatom statusu.
- Za ostvarivanje prava sukladno Zakonu o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18), kandidat koji u trenutku podnošenja prijave ispunjava uvjete je dužan, uz prijavu na javni natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Izabrani kandidati za radno mjesto pod rednim brojem 3 pozvat će se radi utvrđivanja zdravstvene sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta na obavljanje liječničkog pregleda. Neodazivanje na poziv smatra se odustajanjem od zasnivanja radnog odnosa, a u tom slučaju će se radni odnos zasnovati sa sljedećim najviše rangiranim kandidatom. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Hrvatski restauratorski zavod.
Obavještavaju se kandidati prijavljeni na natječaj da će Hrvatski restauratorski zavod prikupljati i obrađivati osobne podataka navedene u prijavi na natječaj i dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u svrhu odabira kandidata te u tu svrhu dostaviti obavijesti o rezultatima natječaja svim kandidatima koja uključuje ime i prezime odabranog kandidata i struku. Kandidat može u svakom trenutku bez obrazloženja zatražiti prestanak aktivnosti obrade svojih osobnih podataka, o čemu će mu Hrvatski restauratorski zavod izdati potvrdu. Prikupljeni osobni podaci obradit će se u skladu s važećim propisima (Općom uredbom o zaštiti podataka te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka NN (42/18)).
Natječaj za zasnivanje radnog odnosa objavit će se u Narodnim novinama, mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, mrežnoj stranici Ministarstva kulture RH i mrežnoj stranici Hrvatskog restauratorskog zavoda.
U pisanoj prijavi na javni natječaj potrebno je navesti osobne podatke: ime i prezime, datum rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, adresu elektroničke pošte, te naziv radnog mjesta na koje se kandidat prijavljuje.
Sve relevantne informacije vezane uz tijek natječaja objavit će se na mrežnoj stranici http://www.h-r-z.hr/index.php/zavod/natjeaji-za-radna-mjesta
S kandidatima prijavljenim na javni natječaj provest će se razgovor s kandidatima i/ili pisana provjera znanja bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se primaju. Za dokazivanje uvjeta „Profil izvršitelja“ moguće je psihologijsko testiranje.
Kandidati će o mjestu, vremenu i sadržaju provedbe razgovora s kandidatima/pisane provjere znanja biti obaviješteni na mrežnoj stranici http://www.h-r-z.hr/index.php/zavod/natjeaji-za-radna-mjesta pet dana prije održavanja.
Ako kandidat ne pristupi razgovoru s kandidatima/pisanoj provjeri znanja smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.
Prijave se podnose neposredno ili poštom na adresu Hrvatski restauratorski zavod, Nike Grškovića 23, Zagreb.
Za prijavu koja je na natječaj upućena kao preporučena pošiljka, dan koji je predana pošti smatra se danom predaje javnopravnom tijelu kojem je upućena.
Potpunom i pravodobnom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te je dostavljena na propisani način neposredno ili poštom s naznakom „NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO“ i nazivom radnog mjesta.
Ako se kandidat prijavljuje na više radnih mjesta dužan je slati odvojene prijave za svako radno mjesto.
Kandidat koji ne podnese pravovremenu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete natječaja, bit će o tome obaviješten te se više ne smatra kandidatom prijavljenim na natječaj.
Kandidati će na jednak način i u istom roku biti obaviješteni o rezultatima natječaja.
Hrvatski restauratorski zavod
Objava, 12.7.2019.