Javni natječaj za prijam zaposlenika (m/ž): Tajnik ustanove - Državni arhiv u Splitu
Temeljem izdane suglasnosti za zapošljavanje Ministarstva kulture i medija (Klasa: 112-01/24-01/0096, Urbroj: 532-02-01/1-24-02 od 22. svibnja 2024. godine), članka 10. Statuta Državnog arhiva u Splitu, a u skladu s odredbama Pravilnika o radu Državnog arhiva u Splitu i Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu, radnim mjestima i načinu rada Državnog arhiva u Splitu, ravnateljica Arhiva raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prijam zaposlenika (m/ž):
1. Tajnik ustanove - 1 izvršitelj/ica u Uredu ravnatelja, s punim radnim vremenom, na neodređeno vrijeme
Uvjeti za radno mjesto:
• završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, kao i visoka stručna sprema sukladno propisima koji su bili na snazi prije stupanja na snagu Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju iz područja društvenih znanosti, polje: pravo;
• tri godine radnog iskustva na odgovarajućim pravnim poslovima;
• posjedovanje organizacijskih sposobnosti i vještina;
• znanje jednog stranog jezika;
• informatička osposobljenost i vještine;
• probni rad u trajanju od šest mjeseci.
U prijavi na javni natječaj potrebno je navesti podatke podnositelja prijave za kontakt (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, adresa e-pošte) i točan naziv radnog mjesta za koje se prijava podnosi.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na javni natječaj potrebno je priložiti sljedeće dokaze u izvorniku ili presliku, kojima kandidati dokazuju da ispunjavaju formalne uvjete natječaja:
1. životopis
2. dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma);
3. uvjerenje o državljanstvu;
4. uvjerenje da se protiv osobe koja se natječe ne vodi kazneni postupak (ne starije od 30 dana), u izvorniku;
5. dokaz o stažu na odgovarajućim poslovima;
6. dokaz o znanju stranog jezika (svjedodžbu srednje škole, indeksa ili potvrdu škole stranih jezika);
7. znanja rada na računalu (presliku svjedodžbe srednje škole, indeksa, prijepisa ocjena predmeta informatika, potvrda o završenom tečaju ili vlastoručno potpisanu Izjavu o informatičkoj osposobljenosti;
8. uvjerenje o položenom stručnom ispitu (ako je ispit položen);
9. elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje s podacima iz matične evidencije (ne stariji od 30 dana).
Potpunom prijavom smatrat će se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Kandidatima prijavljenim na javni natječaj smatrat će se samo osobe koje podnesu pravovremenu i urednu prijavu.
Na javnom natječaju mogu ravnopravno sudjelovati osobe oba spola.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Dužni su, prijavi na natječaj priložiti dokaze o ispunjavanju osnovnih uvjeta navedenih u natječaju, dokaze o priznatom statusu iz kojih je vidljivo navedeno pravo te dokaz o nezaposlenosti (uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje).
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (,,Narodne novine", broj 121/17), uz prijavu na natječaj/oglas dužan/a je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843
Kandidati koji ispunjavaju propisane uvjete iz natječaja i čije su prijave potpune i pravovremene, pristupit će obveznom intervjuu.
O načinu, pravnim i drugim izvorima iz kojih će se testiranje (intervju) provesti, kao i o vremenu intervjua, kandidati će biti obaviješteni putem mrežne stranice Državnog arhiva u Splitu www.das.hr, najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.
Obavještavaju se kandidati prijavljeni na natječaj da će Državni arhiv u Splitu prikupljati i obrađivati osobne podatke navedene u prijavi na natječaj i dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u svrhu odabira kandidata te u tu svrhu dostaviti obavijest o rezultatima javnog natječaja s podacima o imenu i prezimenu te stručnoj spremi izabranog kandidata. Kandidat može u svakom trenutku bez obrazloženja zatražiti prestanak aktivnosti obrade svojih osobnih podataka, a o čemu će mu Državni arhiv u Splitu izdati potvrdu. Prikupljeni osobni podaci obradit će se u skladu s važećim propisima (Općom uredbom o zaštiti podataka te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka NN (42/18)).
Za kandidata koji se ne odazove, smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj te se u tom smislu više neće smatrati kandidatom.
Nepotpune i nepravovremene prijave na javni natječaj neće se razmatrati.
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od objave javnog natječaja na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Ministarstva kulture i medija te Državnog arhiva u Splitu.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja dostavljaju se Državnom arhivu u Splitu, na adresu: Državni arhiv u Splitu, Ulica glagoljaša 18, 21000 Split, s naznakom: „Za javni natječaj za radno mjesto - Tajnik ustanove“.
O rezultatima odabira kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku putem mrežne stranice Državnog arhiva u Splitu.
Državni arhiv u Splitu
Objava: 14. 10. 2024.