Javni poziv za provedbu Programa potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19 (Rok: 21.7.2021.)
Cilj mjere |
Pokretanje i normalizacija tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-a 19. |
Ciljane skupine poduzetnika | Poduzetnici1 koji su profesionalni organizatori prihvatljivih događanja2 i poduzetnici koji obavljaju prateće djelatnosti organizacije prihvatljivih događanja. – Poduzetnici povezani s djelatnosti NKD 90.02 (Pomoćne djelatnosti u izvođačkoj djelatnosti) i to profesionalni organizatori prihvatljivih događanja, zatim poduzetnici koji obavljaju prateće djelatnosti organizacije prihvatljivih događanja (najam opreme i prodaja ulaznica), a koji mogu dokazati da im je više od 50 % poslovne aktivnosti u 2019. godini vezano uz prihvatljiva događanja, te poduzetnici koji ne potpadaju pod NKD 90.02, ali koji mogu dokazati da im je više od 50 % poslovne aktivnosti vezano uz prihvatljiva događanja. |
1 Poduzetnici u smislu ovog javnog poziva su gospodarski subjekti kojima nisu osnivači ili imatelji dionica ili udjela Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave 2 Prihvatljiva događanja obuhvaćaju profesionalna kulturno umjetnička događanja (festivali, koncerti i slična kulturno-umjetnička događanja) te događanja namijenjena profesionalcima iz područja kulturnih i kreativnih industrija. |
|
Trajanje poziva
|
15 dana od dana objave Poziva. |
Visina potpore | Iznos potpore utvrđuje se kao umnožak postotka pada poslovanja poduzetnika i iznosa ukupno utvrđenih prihvatljivih troškova te ne može biti veći od ukupnog utvrđenog iznosa prihvatljivih troškova. |
Ova potpora ima obilježja potpore male vrijednosti, a dodjeljuje se u obliku bespovratnih sredstava. |
|
Kriteriji dodjele sredstava Poduzetnik može ostvariti potporu ako su ispunjeni svi sljedeći kriteriji: Opći:
Financijski:
|
|
Prihvatljivi troškovi
|
Prihvatljivim troškovima smatraju se troškovi nastali u 2020. godini i do 15.6.2021. u skladu s Pozivom i to:
|
Svi iznosi koji se upotrebljavaju za izračun intenziteta potpore i prihvatljivih troškova trebaju biti iznosi bez poreza na dodanu vrijednost, trošarina i drugih istorodnih javnih davanja. |
|
Prihvatljivi troškovi moraju biti popraćeni i temeljeni na vjerodostojnoj dokumentaciji i pisanim dokazima koji trebaju biti jasni, konkretni i ažurirani. |
|
Ministarstvo kulture i medija, u svrhu dokazivanja opravdanosti potpore, zadržava pravo zatražiti od poduzetnika koji su podnijeli zahtjev dostavu i druge knjigovodstvene i poslovne dokumentacije temeljem koje je moguće potvrditi točnost dostavljenih financijskih informacija. |
|
Dokumentacija koju popunjava i dostavlja poduzetnik |
Dokumentacija koju je poduzetnik obvezan dostaviti mora biti istinita, točna, potpuna i pravovaljana, a sastoji se od:
|
Prijava na Javni poziv Zahtjev se podnosi elektroničkim putem na e-obrascu br. 39 Program potpora male vrijednosti za pomoć pogođenoj industriji kulturnih i umjetničkih događanja za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-19 u 2021. godini koji je dostupan na stranicama Ministarstva kulture i medija: https://e-prijavnice.min-kulture.hr/e-pisarnica/EPrijavnice. Uz elektronički popunjeni zahtjev potrebno je učitati, odnosno pohraniti svu propisanu popratnu dokumentaciju u digitalnom obliku. Pitanja vezana uz Javni poziv postavljaju se isključivo elektroničkim putem slanjem upita na adresu: poduzetnistvo@min-kulture.hr |
|
Obveze Ministarstva kulture i medija Ministarstvo kulture i medija dužno je zaprimiti i obraditi Zahtjev poduzetnika te ukoliko je zahtjev odobren s poduzetnikom sklopiti Ugovor o dodjeli sredstava. Ministarstvo kulture i medija će dodijeliti potpore male vrijednosti u skladu s Programom i Javnim pozivom tek nakon što utvrdi da to neće povisiti ukupan iznos potpora male vrijednosti koji je jedan poduzetnik primio do razine koja premašuje odgovarajuću gornju granicu iz Uredbe 1407/2013 (200.000,00 EUR u tri godine) i da su ispunjeni svi uvjeti predviđeni Programom. Nakon donošenja odluke popis odobrenih programa objavljuju se na mrežnim stranicama Ministarstva kulture i medija: https://min-kulture.gov.hr/. Ugovor se dostavlja poduzetniku putem portala e-Građani u Korisnički pretinac odgovorne osobe navedene u Zahtjevu. |
|
Isplata sredstava Ministarstvo kulture i medija izvršavat će isplatu sredstava u rokovima utvrđenim Ugovorom o dodjeli potpore. |
|
Obveze Poduzetnika koji ostvari pravo na potporu Poduzetnik koji ostvari pravo na potporu obvezan je dodijeljena sredstva utrošiti u roku od godine dana od potpisa Ugovora o dodjeli potpore na podmirenje troškova poslovanja nastalih do dana podnošenja propisanog izvješća Ministarstvu kulture i medija. Neprihvatljivim troškovima poslovanja smatraju se: bruto plaće zaposlenika, trošak PDV-a, poreza na dobit i drugi porezi, povrati pozajmica i posudbi, isplata dobiti i slični izdaci (troškovi). Poduzetnik je obvezan dodijeljena sredstva potpore utrošiti strogo namjenski na plaćanje troškova poslovanja nastalih do dana podnošenja izvješća, za pokretanje i normalizaciju tekućeg poslovanja uslijed aktualne pandemije COVID-a 19, o čemu je dužan podnijeti pisano izvješće Ministarstvu kulture i medija u roku od 30 (trideset) dana od isteka roka od godine dana od potpisa Ugovora o dodjeli potpore. |
Objava, 6. srpnja 2021.