ŽIVOTOPISI
ŽIVOTOPISI
TINA GVEROVIĆ
Tina Gverović radi u mediju instalacije, crteža, slike, zvuka, teksta i videa. Njezin rad često uključuje dezorijentirajuće instalacije i bavi se pitanjima vezanima uz prostor, teritorij i identitet te načinom na koji su ti koncepti vezani za imaginarno.
Diplomirala je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 1997., završila poslijediplomski studij na Akademiji Jan van Eyck u Maastrichtu u Nizozemskoj 2000. te doktorirala na Sveučilištu Middlesex u Londonu 2013. godine.
Recentne izložbe uključuju: Suzhou Documents ‒ Biennial (Suzhou, 2016.), Umjetnička galerija Dubrovnik (Dubrovnik, 2016.), galerija Raum mit Licht (Beč, 2015.), Tate Britain (London, 2015.), Tate Modern (London, 2014.), MSUB (Beograd, 2014.), SE8 galerija (London, 2013.) i Garden of Learning – Busan Biennial (Busan, 2012.). Sudjelovala je na rezidencijalnim programima u Švedskoj (Baltic Art Center, Visby, 2012.), Austriji (KulturKontakt, Beč, 2011.), SAD (ISCP, New York, 2006.).
MARKO TADIĆ
Marko Tadić je rođen 1979. u Sisku. Diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Firenci. Umjetnička praksa Marka Tadića uključuje kolaže, animirane filmove, crteže i instalacije. Tadić je u svojem radu dugoročno fasciniran naslijeđem modernizma, koje koristi kao fragmente vizualne naracije kroz elemente umjetnosti, arhitekture, povijesti umjetnosti, a radovima gradi neobičnu atmosferu zaborava.
Izlagao je na samostalnim i grupnim izložbama te filmskim festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu ‒ u Zagrebu, Ljubljani, Milanu, Kasselu, Berlinu, Los Angelesu i New Yorku. Nagrade: Nagrada Radoslav Putar, 28. Salon mladih (Zagreb, 2006.). Sudjelovao je na rezidencijama i studijskim programima: KulturKontakt, Beč, Austrija (2008.), Los Angeles, SAD (2008.), ISCP, New York, SAD (2009.), Kultur Bunker, Frankfurt, Njemačka (2010.) i Helsinki International Artist Program (2011.). Živi i radi u Zagrebu.
BRANKA BENČIĆ
Branka Benčić nezavisna je kustosica i povjesničarka umjetnosti. Djeluje kao umjetnička direktorica Apoteke – prostora za suvremenu umjetnost, voditeljica je i kustosica projekata Cinemaniac/Misliti film pri Pulskom filmskom festivalu (od 2002.) i programa Kino umjetnika pri Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu (od 2012.). Koncipira i godišnji program za Gradske galerije Osijek – galeriju Waldinger. Kao kustosica realizirala je velik broj skupnih i samostalnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu: porečki Annale (2014., 2015., 2016.), Notes on Undoing (New York, 2014.), Misliti film (2013.), Parkour (galerija Forum, 2015.), Video televizija anticipacija (MSU Beograd, 2013., s A. Sekulić), Damir Očko (Künstlerhaus KM – Halle für Kunst & Medien, Graz, 2014., Galleria Tiziana di Caro Napoli i Eastward Prospectus, Bukurešt, 2016.), niz izložbi za Zbirku Antuna Motike, Grada Pule, program Strategije samoreprezentacije u hrvatskoj video umjetnosti od 1970-ih (Marseille, 2012.), Clueless Geometrija nesporazuma (s Lorenom Tadorni, Torino, 2010., Zagreb 2015.), Arhitektura i film – subjektivni prostori (2009.). Izlagala je o suvremenim umjetničkim praksama na simpozijima, razgovorima s umjetnicima i festivalima (Tate Modern London, RU New York, MSU Zagreb, MSUB Beograd, Halle für Kunst, Lüneburg, KM Graz). Bila je članica žirija festivala i umjetničkih događanja: Oberhausen film festival, Furla Prize (Milano), Nagrada Radoslav Putar, Festival 25 FPS Zagreb, KulturKontakt (Beč). Dobitnica je nekoliko međunarodnih kustoskih rezidencija i stipendija: stipendija regije Štajerske za umjetnost i teoriju (Graz, 2015.), Impact Utrecht (2012.), International studio and curatorial program ISCP New York (2008. ‒ 2009.), Eurodyssee, Bruxelles (2001.). Redovito objavljuje eseje iz suvremene umjetnosti u katalozima izložaba, stručnim publikacijama, časopisima.
TINA GVEROVIĆ
Tina Gverović radi u mediju instalacije, crteža, slike, zvuka, teksta i videa. Njezin rad često uključuje dezorijentirajuće instalacije i bavi se pitanjima vezanima uz prostor, teritorij i identitet te načinom na koji su ti koncepti vezani za imaginarno.
Diplomirala je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 1997., završila poslijediplomski studij na Akademiji Jan van Eyck u Maastrichtu u Nizozemskoj 2000. te doktorirala na Sveučilištu Middlesex u Londonu 2013. godine.
Recentne izložbe uključuju: Suzhou Documents ‒ Biennial (Suzhou, 2016.), Umjetnička galerija Dubrovnik (Dubrovnik, 2016.), galerija Raum mit Licht (Beč, 2015.), Tate Britain (London, 2015.), Tate Modern (London, 2014.), MSUB (Beograd, 2014.), SE8 galerija (London, 2013.) i Garden of Learning – Busan Biennial (Busan, 2012.). Sudjelovala je na rezidencijalnim programima u Švedskoj (Baltic Art Center, Visby, 2012.), Austriji (KulturKontakt, Beč, 2011.), SAD (ISCP, New York, 2006.).
MARKO TADIĆ
Marko Tadić je rođen 1979. u Sisku. Diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Firenci. Umjetnička praksa Marka Tadića uključuje kolaže, animirane filmove, crteže i instalacije. Tadić je u svojem radu dugoročno fasciniran naslijeđem modernizma, koje koristi kao fragmente vizualne naracije kroz elemente umjetnosti, arhitekture, povijesti umjetnosti, a radovima gradi neobičnu atmosferu zaborava.
Izlagao je na samostalnim i grupnim izložbama te filmskim festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu ‒ u Zagrebu, Ljubljani, Milanu, Kasselu, Berlinu, Los Angelesu i New Yorku. Nagrade: Nagrada Radoslav Putar, 28. Salon mladih (Zagreb, 2006.). Sudjelovao je na rezidencijama i studijskim programima: KulturKontakt, Beč, Austrija (2008.), Los Angeles, SAD (2008.), ISCP, New York, SAD (2009.), Kultur Bunker, Frankfurt, Njemačka (2010.) i Helsinki International Artist Program (2011.). Živi i radi u Zagrebu.
BRANKA BENČIĆ
Branka Benčić nezavisna je kustosica i povjesničarka umjetnosti. Djeluje kao umjetnička direktorica Apoteke – prostora za suvremenu umjetnost, voditeljica je i kustosica projekata Cinemaniac/Misliti film pri Pulskom filmskom festivalu (od 2002.) i programa Kino umjetnika pri Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu (od 2012.). Koncipira i godišnji program za Gradske galerije Osijek – galeriju Waldinger. Kao kustosica realizirala je velik broj skupnih i samostalnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu: porečki Annale (2014., 2015., 2016.), Notes on Undoing (New York, 2014.), Misliti film (2013.), Parkour (galerija Forum, 2015.), Video televizija anticipacija (MSU Beograd, 2013., s A. Sekulić), Damir Očko (Künstlerhaus KM – Halle für Kunst & Medien, Graz, 2014., Galleria Tiziana di Caro Napoli i Eastward Prospectus, Bukurešt, 2016.), niz izložbi za Zbirku Antuna Motike, Grada Pule, program Strategije samoreprezentacije u hrvatskoj video umjetnosti od 1970-ih (Marseille, 2012.), Clueless Geometrija nesporazuma (s Lorenom Tadorni, Torino, 2010., Zagreb 2015.), Arhitektura i film – subjektivni prostori (2009.). Izlagala je o suvremenim umjetničkim praksama na simpozijima, razgovorima s umjetnicima i festivalima (Tate Modern London, RU New York, MSU Zagreb, MSUB Beograd, Halle für Kunst, Lüneburg, KM Graz). Bila je članica žirija festivala i umjetničkih događanja: Oberhausen film festival, Furla Prize (Milano), Nagrada Radoslav Putar, Festival 25 FPS Zagreb, KulturKontakt (Beč). Dobitnica je nekoliko međunarodnih kustoskih rezidencija i stipendija: stipendija regije Štajerske za umjetnost i teoriju (Graz, 2015.), Impact Utrecht (2012.), International studio and curatorial program ISCP New York (2008. ‒ 2009.), Eurodyssee, Bruxelles (2001.). Redovito objavljuje eseje iz suvremene umjetnosti u katalozima izložaba, stručnim publikacijama, časopisima.