Rezultati javnog poziva za projekte Participacijskog programa 2012.-2013.
Participacijski program UNESCO-a za 2012.-2013. (objava rezultata prvog kruga evaluacije)
Rezultati javnog poziva za projekte Participacijskog programa 2012.-2013.
Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO je u sklopu javnog poziva za projekte Participacijskog programa 2012.-2013. UNESCO-a odabralo projekte koje će proslijediti na daljnju evaluaciju u sjedište UNESCO-a. Prve povratne informacije iz UNESCO-a, očekuju se krajem lipnja 2012.
Izabrani projekti u sklopu javnog poziva Hrvatskog povjerenstva za UNESCO su:
1. Bejahad – židovska kulturna scena,
2. Integralni uvid u beskućništvo Grada Zagreba,
3. Mlade žene i rodna ravnopravnost u postjugoslavenskim društvima: istraživanja, prakse i
politike,
4. Poetika i politika kulture. Europski kontekst hrvatske književnosti. Komparativna povijest
hrvatske književnosti,
5. Potopljena baština,
6. Prepoznavanje čimbenika uzroka rizika kod umjetnika-izvođača u Republici Hrvatskoj,
7. Razvoj kompetencija za cjeloživotno učenje kroz medijsko-informacijsku pismenost:
umrežavanje zemalja jugoistočne Europe,
8. Socijalna održivost starih gradskih jezgri s UNESCO zaštićenom spomeničkom baštinom,
9. Split it up!,
10. Starogradsko polje,
11. Unaprjeđivanje osnovnih razvojnih funkcionalnih vještina predškolske djece direktnim
povezivanjem s dječjim aktivnostima za njihovo simuliranje.
Rezultati javnog poziva za projekte Participacijskog programa 2012.-2013.
Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO je u sklopu javnog poziva za projekte Participacijskog programa 2012.-2013. UNESCO-a odabralo projekte koje će proslijediti na daljnju evaluaciju u sjedište UNESCO-a. Prve povratne informacije iz UNESCO-a, očekuju se krajem lipnja 2012.
Izabrani projekti u sklopu javnog poziva Hrvatskog povjerenstva za UNESCO su:
1. Bejahad – židovska kulturna scena,
2. Integralni uvid u beskućništvo Grada Zagreba,
3. Mlade žene i rodna ravnopravnost u postjugoslavenskim društvima: istraživanja, prakse i
politike,
4. Poetika i politika kulture. Europski kontekst hrvatske književnosti. Komparativna povijest
hrvatske književnosti,
5. Potopljena baština,
6. Prepoznavanje čimbenika uzroka rizika kod umjetnika-izvođača u Republici Hrvatskoj,
7. Razvoj kompetencija za cjeloživotno učenje kroz medijsko-informacijsku pismenost:
umrežavanje zemalja jugoistočne Europe,
8. Socijalna održivost starih gradskih jezgri s UNESCO zaštićenom spomeničkom baštinom,
9. Split it up!,
10. Starogradsko polje,
11. Unaprjeđivanje osnovnih razvojnih funkcionalnih vještina predškolske djece direktnim
povezivanjem s dječjim aktivnostima za njihovo simuliranje.