Dani medijske pismenosti na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku

  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika

23. travnja 2021. –  Na završnoj panel-raspravi „Kako povećati razinu medijske pismenosti u Hrvatskoj?“ koja se održala u okviru Dana medijske pismenosti na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku sudjelovala je ravnateljica Uprave za medije i razvoj kulturnih i kreativnih industrija Jasna Vaniček-Fila.

Uz ravnateljicu Vaniček-Fila u raspravi o aktualnom stanju i važnosti medijske pismenosti, o potrebi stvaranja mreža medijske pismenosti kao i važnosti nacionalnog pristupa i strategije za medijsku pismenost, sudjelovali su i suradnica na Sveučilištu VERN i glavna urednica časopisa Medijska istraživanja prof. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar, predstojnik Odsjeka za komunikologiju Fakulteta hrvatskih studija i predsjednik Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu prof. dr. sc. Danijel Labaš, glavna urednica internetskog portala medijskapismenost.hr i koordinatorica projekta Dani medijske pismenosti Ana Dokler te neovisna savjetnica za medijsku pismenost i digitalno uključivanje iz Irske Martina Chapman.

Cilj Dana medijske pismenosti jest osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, a posebice djeci i mladima, priliku za učenje o medijima. Naglasak ovogodišnjih Dana je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, a uz mentalno zdravlje i dalje se posebna pažnja posvećuje aktualnom problemu dezinformacija i lažnih vijesti, utjecaju influencera te općenito razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja.

Tim su temama posvećeni novi obrazovni materijali i video lekcije dostupni za preuzimanje na portalu medijskapismenost.hr.


 

Pisane vijesti