O Juliju Kniferu u Piškorevcima (Osječko-baranjska županija) 8. svibnja 2019. godine
Radionica Igraj s Kniferom! pokrenuta je kako bi upoznala učenika s umjetničkim radom istaknutog osječkog slikara Julija Knifera. Namjera je približiti suvremene umjetničke procese i koncepte osnovnoškolskim učenicima kroz iskustvo kreativnog rada na temelju već postojećih Kniferovih umjetničkih djela.
Sve aktivnosti su organizirane oko različitih oblika igara i didaktičkih materijala koje su izradili studenti Umjetničke akademije u Osijeku. U prvom dijelu radionice prezentiran je film o umjetniku, kratko izlaganje i razgovor s učenicima. U drugom dijelu radionice uslijedile su različite aktivnosti. Posebno zadovoljstvo kreativnog rada iskusili su u dijelu radionice u kojem prolaze Kniferovu metodologiju crtanja, točno određenim grafitnim olovkama (protokolarna monotonija).
Nakon protokolarne monotonije, uslijedile su razne igre. Učenici su bili podijeljeni u grupe. Jedna od igara bila je memori, svima poznata pravila, kao i cilj igre. Na karticama su se nalazili autoportreti Julija Knifera koje je radio svaki dan. Nakon kratkog upoznavanja s autoportretima, učenicu su se krenuli igrati. Jedan dio učenika slagao je meandar u prostoru - razmišljanje izvan granice slike. Nakon što su složili meandar odlučili su ga iskoristiti te se provlačiti. Drugi učenici igrali su računalnu igru Julije Knifer u tri nivoa. Najveće oduševljenje učenika bila je upravo računalna igra Julije Knifer.
Posebno zadovoljstvo i veseli ugođaj pokazali su u igri koja se temelji na analogiji između slike i glazbenog ritma, tijekom kojih su morali svirati Kniferove slike/meandre na bubnjevima. Ovdje su učenici ponovno bili u podijeljeni u grupe, svaka grupa imala je svog predstavnika koji je u konačnici i odsvirao meandar. Pobjednik ove igre bila je grupa s najvećim brojem pogođenih meandara.
Radionica je ukazala na uspješnost neformalnog oblika učenja u obliku radioničke nastave koja nije dovoljno uključena u nastavni proces. Svi sudionici radionice bili su u prilici iskusiti interaktivnost i dvosmjernost obrazovnog procesa, u kojem ne uče samo učenici od nastavnika, nego i učeničke spoznaje proširuju naše viđenje umjetničkih djela.