Završen jubilarni 10. New European Market u Dubrovniku

  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika

5. – 8. lipnja 2023., Dubrovnik - Ovogodišnje i dosad najveće izdanje 10. New Europe Marketa (NEM) održano je od 5. do 8. lipnja u Dubrovniku s velikim izborom događanja, okruglih stolova, prezentacija i razgovora s govornicima iz tvrtki koje kreiraju televizijsku industriju ne samo u zemljama srednje i jugoistočne Europe nego i u cijelom svijetu.

Državni tajnik Ministarstva kulture i medija Krešimir Partl moderirao je okrugli stol pod naslovom „Must-Offer in Croatia“ na kojem su sudjelovali predsjednik Vijeća HAKOM-a Tonko Obuljen, direktor pravnih poslova i veleprodaje A1 Hrvatska Nikola Klisović, član Uprave i CCO Hrvatskog Telekoma Siniša Đuranović, direktor Nove TV Dražen Mavrić i izvršni potpredsjednik RTL - a Hrvatska Tonko Weissmann.  

Razgovaralo se o  Zakonu o elektroničkim medijima, kao i novim uvjetima koji su stupili na snagu te o tome kako će to utjecati na kabelske operatere i Free-To-Air (FTA) kanale u Hrvatskoj. Novi Zakon o elektroničkim medijima koji je stupio na snagu u listopadu 2021., između ostaloga donio je nova pravila o isticanju javne ponude obveznog prijenosa FTV programa u ponudama operatora. Agencija za elektroničke medije dužna je donijeti Odluku o reguliranju visine naknada, a na ovom panelu jedno od pitanja bilo je koji se novi uvjeti u pogledu naknada očekuju i kako će to utjecati na kabelske operatere i sporazume o slobodnoj trgovini.

Deseto izdanje NEM-a Dubrovnik 2023. završilo je događanjem Goodbye NEM Dubrovnik i najavama za NEM Zagreb 2023. i 2024. godine, kad se planira događanje posvećeno stvaranju sadržaja televizijskih serija i filmskog sadržaja, a sufinancirat će se sredstvima Europske unije iz programa Creative Europe MEDIA.

Podsjećamo, NEM Dubrovnik ili TV market s pogledom od 2013. godine u Dubrovniku okuplja najbolje svjetske medijske stručnjake, paneliste i predavače kako bi bili u tijeku s novim trendovima, različitim strategijama i promjenama u televizijskoj branši. U četiri dana trajanja New Europe Marketa Hrvatska postaje europsko središte za kvalitetno umrežavanje i razmjenu znanja putem panela, prezentacija, predstavljanja novih TV sadržaja i ostalih relevantnih događanja vezanih uz TV industriju.
 

Pisane vijesti