Na šibenskoj tvrđavi Barone premijerno prikazan film "Naš mali"

• Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika

10. lipnja 2023. - Dokumentarni film „Naš mali“ redateljice Ivane Guberine o šibenskom košarkaškom velikanu Draženu Petroviću premijerno je prikazan na tvrđavi Barone u Šibeniku.

Film se bavi Draženovim životom i karijerom, a posebno naglašava njegovu vezu sa Šibenikom i Šibenčanima kojima je bio i ostao uzor. Redateljica Ivana Guberina počela je snimanje filma prije tri godine, a konačni su rezultat 52 minute u kojima su brojni sugovornici svjedočili o Draženovoj karijeri i vremenu u kojem je živio. Glazbu za film skladao je Matej Meštrović, a montažu potpisuje Tomislav Rupić.

Legendarni hrvatski košarkaš Dražen Petrović bio je jedan od najvećih svjetskih sportaša, nazivali su ga „Mozartom košarke“, a uvršten je među 50 osoba koje su najviše pridonijele Euroligi. Smatra se predvodnikom vala europskih košarkaša u NBA-u, gdje je svoj izniman talent pokazao u New Jersey Netsima. Godine 1992. bio je najbolji šuter momčadi (pogotovo trica) i najbolji Europljanin koji je dotad igrao u NBA ligi. Iste godine kada je osvojio trofej najboljeg braniča pucača NBA -a te sezone, mladu hrvatsku košarkašku reprezentaciju odveo je do najsjajnijeg uspjeha, srebra na Olimpijadi u Barceloni.

Taj streloviti uspon u sam vrh svjetske košarke prekinula je nažalost tragična pogibelj u prometnoj nesreći. Ove godine obilježava se 30. obljetnica njegova odlaska, a dokumentarni film „Naš mali“ svjedoči kako beskrajno talentiranog košarkaškog velikana, ali i velikog čovjeka kojeg su mnogi voljeli, nismo zaboravili i kako je njegova priča poticaj novim generacijama da se trud, upornost i rad isplate u sportu, kao i u svakom drugom području djelovanja.

Premijeri filma prisustvovala je ministrica kulture i medija Republike Hrvatske dr. sc. Nina Obuljen Koržinek s državnim tajnikom dr. sc. Ivicom Poljičkom, ujedno koscenaristom filma te državnim tajnikom Krešimirom Partlom.

Pisane vijesti