Učenici projektiraju svoju idealnu školu u Orahovici (Virovitičko-podravska županija) 16. studeni 2021. godine
Radionica je započela razgovorom s učenicima o njihovim omiljenim prostorima i mjestima te aktivnostima koje se već odvijaju u školi, ali i onima za koje bi oni voljeli da se mogu odvijati. Potom su učenici izmjerili dimenzije učionice pa pristupili novom arhitektonskom zadatku: projektiranju učionice za one potrebe koje nisu zadovoljene postojećim prostorima škole.
Kroz grupni rad učenika, prvi korak bio je definirati projektni zadatak, tj. intervjuirati sve članove grupe o njihovim željama i idejama za novi prostor i to zapisati. S obzirom da je ideja bilo mnogo, trebalo je odrediti prioritete, te potom pronaći način kako smjestiti željene sadržaje u gabarite učionice. Različite grupe osmislile su različita arhitektonska rješenja te ih prikazala na velikom papiru tlocrtom u mjerilu. Neki od novih sadržaja bili su: učionica geografije, prostor za odmor, prostor za igru, prostor za rad na računalu, prostor za ples, dodatni zahod, švedski stol. Zadatke crtanja, bojanja, prezentiranja rješenja, pisanja opisa itd. učenici su odlično savladali te su rezultati bili zaista zadivljujući.
Radionica je učenicima dala, kroz praktičan rad na njima bliskoj temi, uvid u zanimanje arhitekata. Iskustvo razmišljanja o prostoru, mjerenja i izrade nacrta te razmatranja različitih opcija za uređenje i prenamjenu bit će im korisno iskustvo i u osobnim životima.