Ritam je bitan u Voćinu (Virovitičko-podravska županija) 12. svibnja 2021.
Program Daleki Brazil: ples, ritam, pjev i radionica Ritam je bitan održani su 12. svibnja 2021. godine u Osnovnoj školi Voćin u Voćinu. Na radionici je sudjelovalo 25 učenika osmih razreda, dva odgojno-obrazovna djelatnika i ravnateljica škole. Radionicu su vodili Mirjana Vladić, Ana Matijević i Jelena Galić.
Nakon uvodnog predstavljanja, održano je interaktivno predavanje/koncert pod nazivom Daleki Brazil: ples, ritam, pjev. Voditeljica programa Mirjana Vladić, učenicima je opisala Brazil na razmeđu između tri kulture, indijanske, europske i afričke, prikazavši im specifičnosti svake od tih kultura (gdje se nalaze na karti, stilove nošnji, hranu koju običavaju jesti, ritmovi i harmonije koje je svaka od tih kultura donijela sa sobom u današnju brazilsku kulturu). Predavanje je popraćano glazbom, svaki ritam objašnjen je kroz neku od pjesama koje ga najbolje ocrtavaju. Učenici su cijelo vrijeme komunicirali s voditeljicom, te su pratili izvedene pjesama na udaraljkama koje su im za tu priliku voditeljice pripremile.
Na radionici učenici su naučili osnovne korake sambe, uz pljeskanje i ritam, te jednostavne napjeve na portugalskom jeziku. Nakon što su svladali osnovne ritmove, učenici su podjeljeni u tri grupe te su zajedno „svirali“ ritmove sambe i bossa nove. Učenici su bili jako zainteresirani i koncentrirani na sviranje, aktivno su sudjelovali u radionici i trudili se jedni druge slušati i zajednički stvarati glazbu, a školu su napustili pjevajući zarazne samba ritmove.
Nakon uvodnog predstavljanja, održano je interaktivno predavanje/koncert pod nazivom Daleki Brazil: ples, ritam, pjev. Voditeljica programa Mirjana Vladić, učenicima je opisala Brazil na razmeđu između tri kulture, indijanske, europske i afričke, prikazavši im specifičnosti svake od tih kultura (gdje se nalaze na karti, stilove nošnji, hranu koju običavaju jesti, ritmovi i harmonije koje je svaka od tih kultura donijela sa sobom u današnju brazilsku kulturu). Predavanje je popraćano glazbom, svaki ritam objašnjen je kroz neku od pjesama koje ga najbolje ocrtavaju. Učenici su cijelo vrijeme komunicirali s voditeljicom, te su pratili izvedene pjesama na udaraljkama koje su im za tu priliku voditeljice pripremile.
Na radionici učenici su naučili osnovne korake sambe, uz pljeskanje i ritam, te jednostavne napjeve na portugalskom jeziku. Nakon što su svladali osnovne ritmove, učenici su podjeljeni u tri grupe te su zajedno „svirali“ ritmove sambe i bossa nove. Učenici su bili jako zainteresirani i koncentrirani na sviranje, aktivno su sudjelovali u radionici i trudili se jedni druge slušati i zajednički stvarati glazbu, a školu su napustili pjevajući zarazne samba ritmove.