Nepoznate dimenzije svemira u Drnišu (Šibensko-kninska županija) 12. studenog 2019. godine
Početak radionice protekao je u inspirativnom dijalogu između voditeljica radionice Ivane Kutuzović, Nine Bešlić i srednjoškolaca. Tijekom video prezentacije upoznali su se s povijesti prikazivanja svemira u likovnim umjetnostima, suvremenim umjetnicima koji koriste svjetlo u svom radu, velikim praskom, kratkim presjekom kemijskih elemenata koji su odgovorni za boje u svemiru te elektromagnetskim zračenjem. Radionica je bila dinamično koncipirana zbog zahtjevnosti zadatka pa su nakon uvoda pomoću boje i folije intervenirali na unaprijed izrezane kapa ploče i stiroporne kuglice.
Radionica je nastavljena s prezentacijom Maje Hrustić tijekom koje je učenicima objasnila razlike prirodnog i umjetnog svjetla kao što ih je upoznala i s geološkim zanimljivostima zemlje i svemira. Drugi dio radionice protekao je u praktičnom radu. Pojedini srednjoškolci pokazali su izrazitu dosjetljivost i brzinu prilikom sklapanja kutija. Tijekom rada učenici su bili podijeljeni u timove po dvoje ili četvero kako bi bili efikasniji te na vrijeme završili zadatak.
Zatim su počeli kreirati svoje mikro galaksije pomoću već obojenih kuglica, štapića i konca. Nakon što su završili unutrašnjost kutija pričvrstili su UV žarulje kako bih im se osvijetlio nevidljivi dio unutarnjeg rada (nevidljivi svemir). Rezultat je pozitivno iznenadio učenike i izazvao neočekivani efekt kod gledatelja. Učenici su naučili kako se stvara suvremeni likovni rad, kako se pojedina tema (kao ovdje svemir) može analizirati, proučavati i koristiti kao inspiracija u različitim disciplinama. Upoznali su se s novim likovnim i prirodnim pojmovima i imali su prilike vidjeti i opipati prirodne kristale kako svijetle i reflektiraju druge boje pod uv svjetlom.
Završni rad činili su objekti u prostoru inspirirani nevidljivim dijelom spektra, onim koje ljudski vidni aparat bez određene opreme ne može vidjeti. Može se reći da je radionica protekla u opuštenom i inspirativnom okuženju kako za učenike i pedagoginju tako i za voditeljice. Završni rad je bio objekt / trodimenzionalan umjetnički rad te su učenici mogli usporediti dvodimenzionalan i trodimenzionalan pristup likovnom djelu.