Mogu li masline pjevati na Malom Lošinju? (Primorsko-goranska županija) 8. studenog 2019.
U Osnovnoj školi Maria Martinolića na Malom Lošinju 8. studenog 2019. godine, pred stotinjak djece, održana je dječja predstava Drvo koje je pjevalo. Na popratnoj radionici Naćulit dobro uši treba sudjelovalo je 25 učenika i dva odgojno-obrazovna djelatnika.
Kazališna predstava nudi djeci kazališni susret s instrumentom violine i violončela, upoznavanje s njihovim temeljnim obilježjima, posebnostima i podrijetlom, kao i s osnovnim pojmovima glazbene teorije. Djeca su sa zanimanjem i pažnjom odgledala predstavu koju su ispratila velikim pljeskom i pozitivnim komentarima.
Radionica je započela kratkim razgovorom o glazbi i poznavanju osnovnih pojmova glazbene teorije, koje su neki usvojili tijekom predstave, a neki su s veseljem podijelili svoje, već stečeno znanje, o pojedinim instrumentima (glazbena ljestvica, ritam, dijelovi instrumenata).
Voditeljica radionice Nina Bajsić djecu je podijelila u dvije grupe: ritamsku sekciju i zbor. Polaznici ritamske sekcije na raspolaganje su dobili instrumente orfovog muzičkog instrumentarija: glockenspiel, štapići, zvončići, triangl, šuškalice, tamburin, bubanj, ali i obične predmete iz kojih su izradili jednostavne instrumente kao što su: riža kao šuškalica, kamenčići, limene i plastične kutije, lonci, kuhače, šmirgl papir, drveni predmeti, plastična folija. Zajedno su formirali glazbeni sastav te naučili svirati song iz predstave. S pjevačima je radila glumica Marija Šegvić i autorica dramskog teksta predstave Nina Bajsić, a ritamsku sekciju vodili su violinistica Jasmina Bojić i violončelist Stanko Kovačić.
Djeca su s dobrom voljom i veseljem prihvatili zadatke, a kada su se dvije grupe uvježbale, polaznici su se spojili u jedan orkestar i zajednički izveli song iz predstave. Pokazali su želju za ponovnim izvedbama i volju za dodatnim uvježbavanjem, što je rezultiralo izvrsnom izvedbom koju su pratili i ostali učenici škole i učitelji.
Kazališna predstava nudi djeci kazališni susret s instrumentom violine i violončela, upoznavanje s njihovim temeljnim obilježjima, posebnostima i podrijetlom, kao i s osnovnim pojmovima glazbene teorije. Djeca su sa zanimanjem i pažnjom odgledala predstavu koju su ispratila velikim pljeskom i pozitivnim komentarima.
Radionica je započela kratkim razgovorom o glazbi i poznavanju osnovnih pojmova glazbene teorije, koje su neki usvojili tijekom predstave, a neki su s veseljem podijelili svoje, već stečeno znanje, o pojedinim instrumentima (glazbena ljestvica, ritam, dijelovi instrumenata).
Voditeljica radionice Nina Bajsić djecu je podijelila u dvije grupe: ritamsku sekciju i zbor. Polaznici ritamske sekcije na raspolaganje su dobili instrumente orfovog muzičkog instrumentarija: glockenspiel, štapići, zvončići, triangl, šuškalice, tamburin, bubanj, ali i obične predmete iz kojih su izradili jednostavne instrumente kao što su: riža kao šuškalica, kamenčići, limene i plastične kutije, lonci, kuhače, šmirgl papir, drveni predmeti, plastična folija. Zajedno su formirali glazbeni sastav te naučili svirati song iz predstave. S pjevačima je radila glumica Marija Šegvić i autorica dramskog teksta predstave Nina Bajsić, a ritamsku sekciju vodili su violinistica Jasmina Bojić i violončelist Stanko Kovačić.
Djeca su s dobrom voljom i veseljem prihvatili zadatke, a kada su se dvije grupe uvježbale, polaznici su se spojili u jedan orkestar i zajednički izveli song iz predstave. Pokazali su želju za ponovnim izvedbama i volju za dodatnim uvježbavanjem, što je rezultiralo izvrsnom izvedbom koju su pratili i ostali učenici škole i učitelji.