Drvo koje je pjevalo u Zagrebu u Centru Goljak (Grad Zagreb) 23. listopada 2019. godine
23. listopada 2019. godine u Centru za odgoj i obrazovanje Goljak u Zagrebu, pred dvadeset i dvoje učenika održana je predstava „Drvo koje je pjevalo” u izvedbi Jasmine Bojić, Stanislava Kovačića i Marije Šegvić, nakon koje je uslijedila popratna radionica „Naćulit dobro uši treba ispod ovog tihog neba” čijoj se provedbi pridružila i organizatorica Nina Bajsić.
Kroz priču, glazbu i glumu, djeca su se pobliže upoznala s instrumentima violine i violončela, strpljivo i s pažnjom pratila ih na njihovom putu od drva do instrumenta, te susrela s osnovama glazbene teorije kao što su glazbena abeceda, solmizacija, ritam itd. Učenici su od početka otvoreno pokazivali pozitivne dojmove i reakcije na predstavu, smijući se, pljeskajući i komunicirajući s glumcima. U Centru Goljak ostvarena je predivna i najdirektnija interakcija glavne glumice s učenicima. Pojedini učenici pokazali su želju da zasviraju instrumente koje su vidjeli.
Na radionici koja je uslijedila, napravljen je mali orkestar i djeci su podijeljeni razni, jednostavni instrumenti. Iz orffovog muzičkog instrumentarija mogli su zasvirati na glockenspielu, štapićima, zvončićima, trianglu, šuškalicama, tamburinu, bubnju, a ostali su instrumenti bili sačinjeni od svakodnevnih predmeta; riža u plastičnim posudicama kao šuškalica, kamenčići u limenoj kutiji, kuhače, plastična folija.
Kada su se svi upoznali sa svojim instrumentom i osluhnuli kako se njime mogu koristiti, zajedno su pokušali izvesti pjesmicu iz predstave, pri čemu je svatko dobio priliku i zapjevati na mikrofon. Djeca su pokazala susretljivost, želju za sviranjem, pjevanjem i volju da se međusobno slušaju. Nakon završetka programa, su učenici i dalje veselo pjevušili pjesmu iz predstave.
Kroz priču, glazbu i glumu, djeca su se pobliže upoznala s instrumentima violine i violončela, strpljivo i s pažnjom pratila ih na njihovom putu od drva do instrumenta, te susrela s osnovama glazbene teorije kao što su glazbena abeceda, solmizacija, ritam itd. Učenici su od početka otvoreno pokazivali pozitivne dojmove i reakcije na predstavu, smijući se, pljeskajući i komunicirajući s glumcima. U Centru Goljak ostvarena je predivna i najdirektnija interakcija glavne glumice s učenicima. Pojedini učenici pokazali su želju da zasviraju instrumente koje su vidjeli.
Na radionici koja je uslijedila, napravljen je mali orkestar i djeci su podijeljeni razni, jednostavni instrumenti. Iz orffovog muzičkog instrumentarija mogli su zasvirati na glockenspielu, štapićima, zvončićima, trianglu, šuškalicama, tamburinu, bubnju, a ostali su instrumenti bili sačinjeni od svakodnevnih predmeta; riža u plastičnim posudicama kao šuškalica, kamenčići u limenoj kutiji, kuhače, plastična folija.
Kada su se svi upoznali sa svojim instrumentom i osluhnuli kako se njime mogu koristiti, zajedno su pokušali izvesti pjesmicu iz predstave, pri čemu je svatko dobio priliku i zapjevati na mikrofon. Djeca su pokazala susretljivost, želju za sviranjem, pjevanjem i volju da se međusobno slušaju. Nakon završetka programa, su učenici i dalje veselo pjevušili pjesmu iz predstave.