Plesom do smijeha i veselja na Murteru (Šibensko-kninska županija) 21. studenog 2022. godine
Predstava i radionica Polygon, Plesnog centra Tala, održana je 21. studenog 2022. godine u Osnovoj školi Murterski Škoji na otoku Murteru. Na programu je sudjelovalo 60 učenika od 1. do 4. razreda te sedam odgojno-obrazovnih djelatnika.
Nakon interaktivne predstave Polygon učenici su sudjelovali na radionica koja počinje s nizom vježbi koje su djeca imala priliku vidjeti kroz predstavu. S obzirom na to da su djeca tijekom same izvedbe već prošla kroz vježbe, prateći samu predstavu, tijekom radionice se detaljnije objašnjavaju strukture pojedinih zadataka, važno je da se radi o njima poznatim figurama i načinima igre, ali ponešto izmijenjenim kako bi im se pružila mogućnost za kreativnost. Na setove vježbi nadovezuju se i radni listovi koji se distribuiraju djeci na kraju predstave. Oni, isto tako, potiču djecu na kreativnu aktivnost učenjem kroz igru. Radi se o igrama asocijacije, crtežima, igrama pitanje – odgovor i zapažanja.
Međusobnom interakcijom djeca uče kako podržati drugog, kako pomoći drugome i kako zajedno doći do cilja. S obzirom na to da su djeca upoznata s formatom poligona kroz tjelesni odgoj, sve igre temelje se na njegovoj strukturi, ali s namjerom poticanja kreativnosti. Korištenjem prostora, njegovom transformacijom, apstraktnim ili konkretnim slikama, stvara se okruženje unutar kojeg djeca kroz zajednički kontakt, mogu stvarati, te istovremeno učiti prihvaćati različitost unutar grupe.
Nakon interaktivne predstave Polygon učenici su sudjelovali na radionica koja počinje s nizom vježbi koje su djeca imala priliku vidjeti kroz predstavu. S obzirom na to da su djeca tijekom same izvedbe već prošla kroz vježbe, prateći samu predstavu, tijekom radionice se detaljnije objašnjavaju strukture pojedinih zadataka, važno je da se radi o njima poznatim figurama i načinima igre, ali ponešto izmijenjenim kako bi im se pružila mogućnost za kreativnost. Na setove vježbi nadovezuju se i radni listovi koji se distribuiraju djeci na kraju predstave. Oni, isto tako, potiču djecu na kreativnu aktivnost učenjem kroz igru. Radi se o igrama asocijacije, crtežima, igrama pitanje – odgovor i zapažanja.
Međusobnom interakcijom djeca uče kako podržati drugog, kako pomoći drugome i kako zajedno doći do cilja. S obzirom na to da su djeca upoznata s formatom poligona kroz tjelesni odgoj, sve igre temelje se na njegovoj strukturi, ali s namjerom poticanja kreativnosti. Korištenjem prostora, njegovom transformacijom, apstraktnim ili konkretnim slikama, stvara se okruženje unutar kojeg djeca kroz zajednički kontakt, mogu stvarati, te istovremeno učiti prihvaćati različitost unutar grupe.