Kofer pun cirkusa u Cresu (Primorsko-goranska županija) 17. listopada 2022. godine
Predstava Rasklopni muzej cirkusa održana je 17. listopada 2022. godine za 98 učenika Srednja škola Ambroza Haračića - Ustrojstveni Dio Cres na otoku Cresu. Na radionici nakon predstave sudjelovalo je 50 učenika 3. i 4. razreda te dvije odgojno-obrazovne djelatnice.
Predstava kroz „interaktivni kofer“ te pripovjedačicu koja vodi predstavu kao majstorica ceremonije, priča priču o razvoju cirkusa kroz povijest, nastanku suvremenog cirkusa i dolaska cirkuske umjetnosti na naše područje.
Najzanimljivije trenutke povijesti cirkusa je istovremeno, uz slike iz kofera, uprizorilo dvoje glumaca koji su i vješti cirkuski umjetnici te koristeći cirkuske vještine smještaju cirkus u njegove povijesne trenutke. Nakon predstave održana je kratka diskusija o cirkusu kao umjetničkoj grani koja je u Hrvatskoj u početnim fazama razvoja.
Nakon diskusije i kratke pauze održana je cirkuska radionica. Učenici su imali priliku isprobati i istražiti cirkuske rekvizite za žongliranje/manipuliranje kao što su loptice i čunjevi, marame, kineski tanjuri. Učenici su podijeljeni u tri grupe. Radionica se odvijala u obliku poligona. Svaka grupa imala je svog voditelja i svoj glavni rekvizit. Grupe su se svakih 30 minuta rotirale dok svi nisu isprobali sve ponuđene rekvizite.
Predstava kroz „interaktivni kofer“ te pripovjedačicu koja vodi predstavu kao majstorica ceremonije, priča priču o razvoju cirkusa kroz povijest, nastanku suvremenog cirkusa i dolaska cirkuske umjetnosti na naše područje.
Najzanimljivije trenutke povijesti cirkusa je istovremeno, uz slike iz kofera, uprizorilo dvoje glumaca koji su i vješti cirkuski umjetnici te koristeći cirkuske vještine smještaju cirkus u njegove povijesne trenutke. Nakon predstave održana je kratka diskusija o cirkusu kao umjetničkoj grani koja je u Hrvatskoj u početnim fazama razvoja.
Nakon diskusije i kratke pauze održana je cirkuska radionica. Učenici su imali priliku isprobati i istražiti cirkuske rekvizite za žongliranje/manipuliranje kao što su loptice i čunjevi, marame, kineski tanjuri. Učenici su podijeljeni u tri grupe. Radionica se odvijala u obliku poligona. Svaka grupa imala je svog voditelja i svoj glavni rekvizit. Grupe su se svakih 30 minuta rotirale dok svi nisu isprobali sve ponuđene rekvizite.