Ja pa ti pa mi: Sadi gradi u Hrnetiću i Donjem Mekušju (Karlovačka županija) 6. svibnja 2021. godine



Program Ja pa ti pa mi, koji uključuje izvedbu predstave Sadi gradi te popratnu interdisciplinarnu radionicu, održan je 6. svibnja 2021. u Područnoj školi Hrnetić i Područnoj školi Donje Mekušje, obje područne škole Osnovne škole Banija iz Karlovca.

Budući da je u svakoj područnoj školi ukupan broje djece od 1. do 4. razreda 12, te da zbog epidemioloških mjera nije moguće spajanje učenika, na prijedlog ravnateljice Osnovne škole Banija, program je održan u obje područne škole.

U Područnoj školi  Hrnetić na programu je sudjelovalo desetoro djece te učiteljice razredne nastave Andreja Jurajevčić i Danijela Jurac, a u Područnoj školi Donje Mekušje sudjelovalo je 12 djece te učiteljice razredne nastave Ivana Benčak i Sanja Periz. Radionicu su vodile izvođačice u predstavi glazbenica Davorka Horvat, plesačica Ivana Pavlović te autorica predstave i koreografkinja Zrinka Šimičić Mihanović.

Ja pa ti pa mi je serija interaktivnih, interdisciplinarnih scenskih događanja za djecu predškolskog i ranijeg osnovnoškolskog uzrasta. Nastala je kao nastavak višegodišnjeg istraživačko-edukativno projekta za djecu i odrasle Od balona do slona, koji je Multimedijalna koliba provodila od 2014. do 2016. godine. Projekt je pokrenut s ciljem istraživanja novih oblika učenja o umjetnosti i kroz umjetnost te širenja interesa za suvremene umjetničke izraze, osobito kod mlađe populacije

Iako je program namijenjen predškolskom i ranijem osnovnoškolskom uzrastu (1. razred osnovne škole), razredi su u obje ove područne škole mješoviti, uzrast djece varirao je od 1. do 4. razreda osnovne škole.  Sama predstava bolje je korespondirala s mlađom djecom, međutim stariji učenici pokazali su veliku  spremnost i koncentraciju za sudjelovanje u radioničkim aktivnosti.

One su uključivale osvještavanje tijela i pokreta, rad s glasom, povezivanja pokreta i glasa, međusobno slušanje, stvaranje zvučne slike, stvaranje kratkih instant izvedbi te međusobno gledanje.  Izvođačice u predstavi i voditeljice radionica također su učenicima predstavile svoje profesije. Ova predstava i radionica djeci su ponudile iskustvo neverbalnog kazališta kroz njima razumljiv narativ, što je prema njihovim riječima bilo drugačije od očekivanog.