Pokretom i glazbom do plesnih izvedbi u Otoku (Splitsko-dalmatinska županija) 3. listopada 2019. godine

  • Slika
  • Slika
  • Slika
U Dječjem vrtiću Žabica u Otoku, 3. listopada 2019. godine, održana je izvedba predstave Sadi gradi. Riječ je o 2. epizodi serije Ja pa ti pa mi, autorice Zrinke Šimičić Mihanović u izvedbi plesačice Ivane Pavlović i glazbenice Davorke Horvat.

U programu je sudjelovalo 75 djece. Nakon izvedbe održana je radionica u kojoj je sudjelovalo 30 djece. Predstavi su prisustvovale djelatnice vrtića: ravnateljica i odgajateljica Mara Laco i odgajateljice Ankica Vugdelija, Anamarija Vuleta, Anka Kondža i Anđela Bilokapić.

Ja pa ti pa mi je serija interaktivnih, interdisciplinarnih scenskih događanja za djecu predškolskog i ranijeg osnovnoškolskog uzrasta. Nastala je kao nastavak višegodišnjeg istraživačko-edukativno-izvedbenog projekta za djecu (i odrasle) Od balona do slona, koji je Multimedijalna koliba provodila od 2014. do 2016. godine. Projekt je pokrenut s ciljem istraživanja novih oblika učenja o umjetnosti i kroz umjetnost te širenja interesa za suvremene umjetničke izraze, osobito kod mlađe populacije.

Epizoda Sadi gradi poziva na razmišljanje o sukobu civilizacije i prirode te o nužnosti otvaranja prema drugome i drugačijem. Dok jedna izvođačica otjelovljuje princip gradnje, poduzetništva, konkretnih rezultata, privatnog vlasništva, druga zastupa prirodu, otvoreni prostor, slobodu umjetničkog izražavanja te zajedništvo. Svaka od njih u svom pristupu ponekad je isključiva no, kroz susret, obje otkrivaju ljepotu i zanimljivost druge te sreću koju prijateljstvo i dijeljenje donosi.

Predstavu su djeca pratila s velikim zanimanjem i veseljem. Aktivno su sudjelovala i odlično reagirala, naročito u dijelovima predstave koji naglašavaju igru tijela i glasa. Nakon predstave slijedio je radionički dio koji je započeo razgovorom o izvedbi i predstavljanjem zanimanja izvođačica, nakon čega su djeca s voditeljicama (Davorkom Horvat i Ivanom Pavlović) kreirala načine na koje mogu koristiti svoje tijelo i glas kao stalno dostupne instrumente izražavanja. Vježbe su bile usmjerene  prema razvijanju mašte, ali i razvijanju vještina međusobnog slušanja.