Ja i moj klaun u Našicama (Osječko-baranjska županija) 15. svibnja 2019. godine

  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
Radionica „Klaun i ja" održana je 15. svibnja 2019. godine u Srednjoj Školi Isidora Kršnjavoga u Našicama. Na cjelodnevnoj radionici sudjelovalo je 30 učenika i učenica iz 1.,2. i 3. razreda od 15-17 godina. Radionica se odvijala u školskoj dramskoj dvorani uz pratnju profesorice Lee Mijatović te dvije profesorice i ravnatelja koji su povremeno pratili tijek radionice.

Radionica je započela predstavljanjem rada u cirkuskoj udruzi uz fotografije i video materijale. Napravljen je mali uvod u suvremeni cirkus te priču o hrvatskoj cirkuskoj sceni. Učenicima je objašnjeno što obuhvaća rad u cirkuskoj udruzi te koji su ciljevi bavljenja cirkusom. Poseban naglasak stavljen je na predstavljanje klauna, kazališnog klauna te je kroz razgovor s učenicima predstavljena jedna drugačija pojava klauna i svijet koji on otvara na sceni, ali i u privatnom životu. 

Voditelji radionice Lidija Šola i Ivana Pedljo započeli su radionicu s radom na tijelu i detaljnom fizičkom pripremom, prvo grupnim zagrijavanjem, zatim zabavnim vježbama tijekom kojih se radilo samostalno  a zatim u parovima da bi se učenici opustili i oslobodili pokret. Nakon toga su slijedile vježbe osvještavanja prostora unutar kojeg će se učenici kretati i kreirati. Uslijedili su zadaci i prezentacije u manjim grupama koje su se onda izmjenjivale i prezentirale drugim sudionicima svoje kreacije. Nakon vježbi u grupama učenici su pristupili klaunskom fundusu kostima te su imali priliku vizualno prikazati svog klauna. Učenici su mogli mijenjati elemente kostima u bilo kojem trenutku prilikom radionice da bi što vjernije prikazali svog klauna.

Tijekom radionice učenici su pokazali volju, entuzijazam i kreativnost u radu. Redovno sudjelovanje dijela učenika u dramskoj sekciji profesorice Lee Mijatović zasigurno je doprinijelo kreativnijoj radnoj atmosferi. Profesorica Lea Mijatović je bila angažirana tijekom cijele radionice te doprinosila opuštenoj atmosferi u različitim zadacima. Pozitivno nas je iznenadio angažman učenika 3. razreda koji su bez zadrške izvodili zadatke te kreativno doprinijeli razvoju radionice.

Nakon radionice uslijedio je razgovor s učenicima, izmjena povratnih informacija i dojmovi rada na tehnikama klauna, fotografiranje i „odlikovanje“ bedževima.