- Objavljeno: 17.01.2018.
Održana informativna radionica za Poziv „Kultura u centru – potpora razvoju javno-civilnog partnerstva u kulturi“ u Zagrebu
Na radionici koja ima za cilj omogućiti potencijalnim prijaviteljima upućen i informiran pristup otvorenom Pozivu na dostavu projektnih prijedloga „Kultura u centru – potpora razvoju javno-civilnog partnerstva u kulturi“, a koja se održala u srijedu, 17. siječnja 2018. godine u Zagrebu
u organizaciji Ministarstva kulture, državni tajnik Krešimir Partl istaknuo je kako je jedan od ciljeva ovog velikog natječaja dovesti kulturu onima kojima je ona dosad bila nedostupna.“Ovaj javni poziv, treći po redu u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020, financiran je kroz Europski socijalni fond i usmjeren razvoju dobrog upravljanja u kulturi jačanjem suradnje organizacija civilnog društva i javnog sektora. Njime će se, između ostaloga, podizati javna svijest o dobrom upravljanju u kulturi i o novim modelima sudioničkog upravljanja”, istaknuo je Krešimir Partl, naglasivši kako ukupni iznos bespovratnih sredstava iznosi 50 milijuna kuna, od čega će 15 posto financirati Ministarstvo kulture.
Uz Krešimira Partla kao predstavnika Ministarstva kulture na radionici sudjelovali su i predstavnici Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva; upraviteljica Cvjetana Plavša Matić i njezin zamjenik Luka Bogdan, koji su naglasili važnost ovog natječaja i ulogu lokalne samouprave u osiguravanju optimalnih uvjeta za djelovanje civilnog društva.
Golem interes potencijalnih prijavitelja potaknuo je da se uz već tri održane radionice (u Splitu, Osijeku i Zagrebu) u petak, 19. siječnja 2017. godine organizira još jedna. Naime, kapaciteti od 200 sudionika bili su premašeni na zagrebačkoj radionici. Riječ je o jednome od najvećih natječaja namijenjenih udrugama u kulturi, a unutar Europskoga socijalnog fonda još je 100 milijuna kuna dodijeljeno razvoju programa vezanih uz kulturu.
Natječajna dokumentacija dostupna je na poveznicama: www.esf.hr i www.strukturnifondovi.hr.