Na natječaj za Nagradu za dramsko djelo "Marin Držić" pristigla su 62 rukopisa. Povjerenstvo u sastavu Marija Kohn, predsjednica, Oliver Frljić, kazališni redatelj, i Daša Drndić, spisateljica, na posljednjoj sjednici održanoj 16. ožujka 2012., nakon višesatne diskusije i analize prispjelih tekstova, zaključilo je da je kvaliteta radova poslanih na Natječaj ispod razine koja bi trebala dostojno predstavljati recentnu dramsku produkciju u Republici Hrvatskoj. Mali broj tekstova problematizira dramsku formu i ne korespondira dovoljno inovativno, intrigantno, pa čak ni provokativno s aktualnom društvenom i političkom stvarnošću.
Povjerenstvo je, stoga, odlučilo ne dodijeliti prvu nagradu, jer smatra da nijedan od prispjelih tekstova ne postavlja dovoljno visoke standarde dramskog pisma općenito, pa tako niti onog u Republici Hrvatskoj. Dakle, druga nagrada dodjeljuje se Ivani Sajko za dramu Krajolik s padom, a treća Damiru Šodanu za dramu Chick lit.
Obrazloženje za drugonagrađen i trećenagrađen tekst:
Ivana Sajko: Krajolik s padom
U promišljanjima, odnosno u sukobljavanju sa svijetom oko sebe protagonistica, žena pred porodom, preispituje osobne strahove vezane za zdravlje svog djeteta, ali ne isključivo u kontekstu vlastitog roditeljstva, nego u sudaru s ekonomskom, birokratskom i političkom stvarnošću koja je i apsurdna i korumpirana i teško pobjediva. Ivana Sajko stoga traži odgovor na pitanje kakva budućnost očekuje generacije koje dolaze i koju će cijenu po vlastiti integritet eventualno plaćati. Iako Ivana Sajko i u ovoj drami konzistentno primjenjuje već osvjedočene karakteristike svog rukopisa, tekst pruža mogućnosti za redateljsko poigravanje kako u interpretaciji, kroz likove, ali i kroz scensku sliku.
Damir Šodan: Chick-lit
Šire gledano, drama Damira Šodana iščašen je, groteskni prikaz hrvatske stvarnosti s fokusom na neobrazovane hrvatske nouveaux riches koji političkim i vjerskim manipulacijama, krađom i prisvajanjem društvene imovine, žive izvan stvarnosti koja se urušava ali i prijeti njihovom učahurenom ispraznom življenju. Chick-lit književnost oslanja se na vanjske pojave koje su često bez sadržaja i pokrića. Tako i bulumenta klišeiziranih likova iz navodno visokog društva na svom partyju vodi isprazne, kvazi-intelektualne razgovore, ali i razgovore o modi, vjeri, i ljubavnim odnosima, prežderavajući se i opijajući perverznim kombinacijama jela i pića i pretvarajući tako (za gledatelja) večer u sapunicu najniže vrste. Istinski protagonist drame je, međutim, obespravljena i opljačkana skupina radnika koja tokom čitave večeri protestira pod prozorima vile u kojoj sudionici niti čuju, niti vide što se izvan njihove zaštićene stvarnosti događa. Ta skupina pobunjenih za takozvanu elitu ali i za gledatelje ostaje nevidljiva.U krajnjoj instanci, obje drame su kritika iščašene stvarnosti u kojoj vladaju nakaradna vrijednosna mjerila i nijedna ne pruža nadu za mogućnost promjena koje bi vodile u pravedniji svijet za sve.
Od 62 pristigla teksta članovi Povjerenstva razmatrali su u užem izboru još i sljedeće drame (abecednim redom):
Mislav Brečić: Ispočetka
Željko Funda: PVC Klop
Lada Kaštelan: Dva i dvadeset
Pavo Marinković: Budimir spašen iz vode
Filip Nola: Pjesmice Eme Bovarić
Damir Petričević: Isprid kuće
Branko Ružić: Krivac
Tomislav Šestan: Emil heteroseksualac
Jasna Žmak: Ono kad zapravo nismo bile skupa