Europska komisija je predstavila prvi Izvještaj o medijskoj industriji - European Media Industry Outlook o razvoju industrije u audiovizualnom sektoru, sektoru medija i videoigara diljem Europske unije.
Izvještaj o medijskoj industriji najavljen je u
Akcijskom planu za medije i audiovizualne djelatnosti u prosincu 2020., s ciljem istraživanja medijskih trendova i analize njihovog potencijalnog utjecaja na medijskim tržištima Europske unije, a predstavio ga je povjerenik Europske komisije za unutarnje tržište Thierry Breton na Europskom filmskom forumu u Cannesu.
Izvještaj o medijskoj industriji pruža tržišne podatke i identificira izazove i temeljne tehnološke trendove koji su zajednički medijskim industrijama. Ističe strukturalni utjecaj trenutnog pomaka u medijskoj potrošnji u korist digitalnih subjekata. Prema izvještaju, rast je uglavnom potaknut segmentima poput videa na zahtjev (VoD), mobilnih igara ili interaktivnog sadržaja. Rezultati otkrivaju nove podatke o sklonostima i potrošnji publike, trendove potražnje i ponude te informiraju o potencijalnom utjecaju tih trendova na europsko medijsko tržište i poslovne modele. Analiza se oslanja na preglede tržišta, sektorske studije, ankete potrošača i upitnike oko teme konkurentnosti industrija unutar Unije.
Također, izvještaj ističe važnost strateških sredstava poput prava intelektualnog vlasništva (IP) za medijske tvrtke i kako zadržavanje, stjecanje i iskorištavanje tih prava mogu pomoći povećanju prihoda i ulaganju. Naglašava se da je pravovremena integracija inovativnih tehnologija i tehnika (npr. AI virtualna produkcija) temelj za prilagodbu, otvaranje novih tržišta i postizanje veće konkurentnosti. Nadalje, strategije usmjerene na publiku trebaju poslužiti kao temelj za izgradnju uspješnih poslovnih modela.
Izvještaj o medijskoj industriji - European Media Industry Outlook možete pronaći na poveznici
https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/library/european-media-industry-outlook
Pisane vijesti |
Vanjski i europski poslovi