Čehov na plesni način u Konjščini (Krapinsko-zagorska županija) 17. listopada 2022. godine
Predstava Tri sestre redateljice Natalije Manojlović i dramaturginje Ivane Đula gostovala je 17. listopada 2022. godine u Srednjoj školi Konjščina. Predstavu je gledalo 23 učenika iz 4. razreda smjer – tehničari za električne strojeve s primijenjenim računalstvom te profesorica hrvatskog jezika Dijana Pintarić. Predstavu, koja je bazirana na istoimenoj drami A.P. Čehova, u produkciji Teatra &td iz Zagreba izvele su plesačice suvremenog plesa Martina Tomić, Petra Chelfi i Ivana Pavlović.
Predstava je lišena dramskog teksta te je on translatiran u neverbalni izvedbeni kod. Karakterna obilježja triju sestara kao i atmosfera cijelog dramskog djela izgrađeni su isključivo jezikom pokreta izvođačica.
Nakon predstave izvođačice su vodile radionicu u kojoj su sudjelovali svi učenici koji su i gledali predstavu te su svi bili muškog spola. Kroz razgovor na početku radionice pokušalo se približiti učenicima što je to suvremeni ples, kako nastaje predstava suvremenog plesa i kako se ples i pokret mogu koristiti u kreativnom procesu. Budući da su na radionici sudjelovali učenici koji nisu čitali književno djelo Tri sestre, voditeljice je zanimalo kakav je njihov doživljaj predstave. Nama bilo je važno da su i učenici koji nisu upoznati s književnim predloškom prepoznali određene aspekte karakteristične za Čehovljeva djela koje su glumice u predstavi pokušale prenijeti isključivo neverbalno, kroz pokret i ples. Nakon toga s učenicima se prolazilo kroz vježbe, igre i zadatke koji su se koristili u stvaranju predstave, a koji im omogućuju osvještavanje vlastitog tijela i njegovog pokretanja te aktivaciju neverbalnog koda izražavanja.
Svi mladići su pokazali zainteresiranost i spremnost da sudjeluju u aktivnostima koja iziskuju pokretanje tijela na nov način, koristeći različite modalitete kretanja. Najviše su se zabavljali izvodeći vježbe koje zahtijevaju međusobno povjerenje i prepuštanje riziku. Kroz zadnji dio radionice, učenici su uz upute samostalno izveli scenu sličnu onoj iz predstave. U toj završnoj vježbi potiče ih se da, oslanjajući se na prethodne vježbe, oni sami nađu izvedbena rješenja. Učenici su pokazali maštovitost i odvažnost.