Do kraja lipnja ove godine ovom će se akcijom distribuirati 7 milijuna kuna pomoći za organizaciju koncertnih aktivnosti s ciljem ublažavanja posljedica protupandemijskih mjera. Pomoć će dobiti dvostruko više koncerata nego što ih je dobilo prošlogodišnjom – prvom – istoimenom akcijom. Svaka je prijava višestruko provjeravana i procjenjivana te su na temelju pristigle dokumentacije donesene odluke kojima će se pokriti određeni dijelovi tehničkih troškova za 237 odobrenih projekata.
Posebno se ističe kako su sredstva pomoći usmjerena isključivo na pokrivanje dokumentiranih tehničkih troškova organizacije koncerata (poput najma razglasa, dvorana ili drugih prostora, zaštitarske službe itd.) i ne koriste se za isplatu umjetničkih honorara. Hrvatska glazbena unija sklopit će ugovore sa svakim pojedinim organizatorom po svakom pojedinom odobrenom projektu, na temelju čega će se isplatiti odobrena sredstva.
U odabiru projekata posebna je pozornost posvećena omogućavanju realizacije raznolikih sadržaja i organizaciji koncerata u manjim sredinama kojima nedostaju kulturni sadržaji. Tako su sredstva dodijeljena i projektima u potresom pogođenim Petrinji i Sisku, kao i koncertima u Vukovaru, Vinkovcima, Iloku, Valpovu, Virovitici, Đakovu, Gospiću, Otočcu, Metkoviću, Kninu, Ravnoj gori, Starom Petrovom Selu, Labinu, na otocima Cresu i Krku i drugim mjestima.
Odabrani su i stilski raznovrsni sadržaji: od tradicionalne glazbe, preko koncerata klapa, tamburaša ili veterana hrvatske zabavne glazbe kao i jazza, rocka i popa, pa sve do modernih, avangardnih i underground izvođača rocka ili elektroničke glazbe. Podršku su dobili kako klupski nastupi, tako i koncerti ili turneje u kazalištima, koncertnim dvoranama, na otvorenim prostorima ili u sportskim objektima.
Popis odobrenih projekata objavljen je na stranici Hrvatske glazbene unije.