Tri sestre u Benkovcu (Zadarska županija) 27. svibnja 2021. godine
Predstava Tri sestre, redateljice Natalije Manojlović i dramaturginje Ivane Đula, gostovala je 27. svibnja 2021. godine u Srednjoj školi kneza Branimira u Benkovcu. Predstavu je gledalo 22 učenika 3. razreda gimnazijskog odjeljenja. Predstavu, napravljenu prema istoimenoj drami A. P. Čehova, u produkciji Teatra &td iz Zagreba, izvele su plesačice suvremenog plesa Ivana Pavlović, Martina Tomić i Petra Chelfi.
Predstava je lišena dramskog teksta koji je prenesen u neverbalni izvedbeni kod. Karakterna obilježja triju sestara kao i atmosfera cijelog dramskog djela izgrađeni su isključivo jezikom pokreta izvođačica.
Nakon predstave izvođačice su vodile radionicu u kojoj su sudjelovali svi učenici koji su gledali predstavu. Kroz razgovor na početku radionice učenicima se pokušao približiti suvremeni ples, kako nastaje predstava suvremenog plesa i kako se ples i pokret mogu koristiti u kreativnom procesu. Pisanjem na papiriće potaknulo ih se da izraze svoje osobno iskustvo predstavom (što su vidjeli, što ih se dojmilo, što im je bilo novo ili možda nerazumljivo). Budući da su na radionici sudjelovali učenici koji nisu čitali Tri sestre, zanimalo nas je kolika je razlika u njihovom doživljaju predstave. Bilo je važno da su i učenici koji nisu upoznati s književnim predloškom prepoznali određene aspekte karakteristične za Čehovljeva djela koji su u predstavi preneseni isključivo neverbalno, kroz pokret i ples. Nakon toga s učenicima se prolazilo kroz vježbe, igre i zadatke koji su korišteni u stvaranju predstave, a koje im omogućuju osvještavanje vlastitog tijela i njegovog pokretanja te aktivaciju neverbalnog koda izražavanja.
Svi učenici zainteresirano su pratili predstavu, a kroz prvi verbalni zadatak pokazali su visoko razumijevanje elemenata karakterističnih za Čehovljevu dramu te su iznijeli vrlo zanimljive dojmove o samoj predstavi. Kroz neverbalni dio radionice pokazali su spremnost da sudjeluju u aktivnostima koje iziskuju međusobno povjerenje i otvorenost za nova iskustva, a kroz zadnji dio radionice, u kojem ih se navodi da sami nađu izvedbena rješenja, pokazali su maštovitost i zaigranost. I izvođači i učenici iskazali su zadovoljstvo opisanim programom.