7 milijuna i šesto tisuća eura vrijedna Potpora za novinarsko partnerstvo - međusektorskom potprogramu Kreativne Europe

21. srpnja 2021. – Desk Kreativne Europe Ministarstva kulture i medija održao je danas konzultacije za potencijalne prijavitelje na 7 milijuna i šesto tisuća eura vrijedan poziv Potpora za novinarsko partnerstvo koji se provodi u okviru Međusektorskog potprograma programa Kreativne Europe 2021. – 2027. To je prvi put da se provodi takav poziv koji obuhvaća djelovanja u svim kulturnim i kreativnim sektorima uključujući i audiovizualni.


Sudionike konzultacijskog webinara pozdravila je ministrica kulture i medija dr.sc. Nina Obuljen Koržinek ističući kako je cilj ovog sastanka podići razinu umješnosti u prijavljivanju na takve pozive. Sadržaj, odnosno kreativnost predlagatelja nisu upitni, istaknula je ministrica, no složenost ovakvih poziva iziskuje posebnu umješnost i stoga su djelatnice ministarstva kulture i medija, na čelu s ravnateljicom Uprave za međunarodnu kulturnu suradnju i europske poslove Anjom Jelavić i voditeljicom Službe za Kreativnu Europu Anerom Stopfer dodatno otvoreni za pomoć zainteresiranim predlagateljima.
Ministrica je podsjetila kako je u sklopu Nacionalnog plana otpornosti i oporavka Ministarstvo kulture i medija također osiguralo sredstva za oporavak medijskog sektora, a cilj ovog poziva je pomoć širem europskom sektoru informativnih medija kako bi snažnije pridonijeli pouzdanom izvještavanju o dnevnim događajima, razvijali potrebne vještine te osigurali slobodno, raznoliko i pluralističko medijsko okruženje.

Desk Kreativna Europa pri Ministarstvu koordinirat će međusektorski dio programa, a danas je predstavljen okvir poziva za partnerstvo u novinarstvu, posebno u tehničkom i administrativnom dijelu prijavnice. Prihvatljive projektne prijedloge pripremaju partnerski konzorciji sastavljeni od minimalno 3 prijavitelja, koji su pravne osobe uspostavljene u tri različite države sudionice programa Kreativna Europa. Prihvatljive organizacije koje mogu sudjelovati su neprofitne, javne ili privatne medijske kuće (uključujući pisani / internetski tisak, radio / podcaste, TV itd.), kao i druge organizacije koje se bave medijskim informiranjem  što uključuje medijske udruge, nevladine organizacije, novinarske fondove i organizacije za edukaciju medijskih djelatnika.

>>> Potpora za novinarsko partnerstvo 2021
 

Pisane vijesti