25. svibnja 2021. – U okviru 4. Dana medijske pismenosti održano je više od 260 događanja u kojima je sudjelovalo više od 15 200 djece, mladih i odraslih, a edukativni materijali preuzeti su s portala medijskapismenost.hr više od 75 000 puta.
U fokusu su ove godine bili utjecaj medija i digitalnih platformi na mentalno zdravlje mladih te aktualni problem dezinformacija. Na više od 260 događanja koja su se, na mreži ili uživo, održala u 115 gradova u svim županijama građani su imali priliku unaprijediti svoju medijsku pismenosti te učiti o medijima i utjecaju koji oni mogu imati na to kako se osjećamo.
Kako bi podržali djecu i mlade da se bolje nose s izazovima koje donose suvremeni mediji, UNICEF i Agencija za elektroničke medije i ove su godine pripremili edukativne materijale namijenjene roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i nastavnicima za razvoj medijske pismenosti i poticanje razgovora i unaprjeđivanje znanja o utjecaju medija na mentalno zdravlje i emocije djece i mladih, o influencerima, o dezinformacijama te o prikupljanju podataka na digitalnim platformama.
4. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, izazvali su velik interes građana, obrazovnih djelatnika, djece i mladih.
Obrazovni materijali dostupni su na portalu medijskapismenost.hr
Pisane vijesti